• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bikinigubben

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Köpte ett enklare ur av Pavel och det hade inte kunnat gå smidigare. Skickades direkt och dialogen var rak och trevlig.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Köpte en halsduk av herrn med det härliga nicket ovan, snabba bud via pm och en trevlig " dans ".
100% goodie, rekommenderas !
 

Lithium

Cartier
Köpt en klocka av Pavel. Allt enligt beskrivningen i annonsen och välpackat. Trevlig och snabb kommunikation. Goodguy!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte 3 läderstraps av Pavel. Bra kommunikation och snabb samt välembalerad försändelse!! Goodguy!!
 

Rey

Rolex
Sålt en Eberhard till Pavel! Betalning innan jag hann blinka, smidig kommunikation! Helt klart en goodguy!
 

AndersE

Cartier
2-Faktor
Har sålt en klocka till Bikinigubben. Enkel och trevlig att ha att göra med. Tveklöst en goodguy!
 

cklar

Omega
Köpte en klocka av Pavel. Hjälpsam och trevlig kommunikation, affären gick väldigt smidigt. Goodguy!
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Har gjort ett byte Rolex mot Rolex och allt gick supersmidigt. Snabba och raka svar, klockan helt som förväntat = bra. Gör gärna affärer med bikinigubben igen.

Jag får revidera mitt svar ovan. När jag fick klockan så var det en stor ding på ena bandhornet, jag meddelade detta till Bikinigubben ca. 26 timmar efter uttaget paket då det inte var beskrivet i annonsen eller bilder. Han ville först inte ta tillbaka klockan, men jag stod på mig att då den inte var beskriven enligt annons så borde han ta tillbaka den. Han erbjöd prisavdrag för en polering som jag tackade nej till. Till slut gick han med på att ta tillbaka den om jag stod för frakt.
Jag stod då på mig att klockan var felbeskriven och han hävjade att han var schysst då enligt annons så var det retur inom 24h.

Det slutade med att jag betalade frakt fram och tillbaka för båda objekt då jag inte ville ha klockan.

Detta är min erfarenhet och med den så skulle jag inte göra affär med Bikinigubben igen.
 
Senast ändrad:
Topp