Laddar...
Nymans Ur 1851

Bikinigubben

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Bikinigubben, 11 augusti 2015.

1. Bikinigubben
    Trådstartare

Bikinigubben Y-Wing pilot

Ni som har köpt av mig eller sålt till mig får gärna lämna ett omdöme:)

2. Aurum

Aurum Jag är så arg, så väldigt arg!

Köpte ett enklare ur av Pavel och det hade inte kunnat gå smidigare. Skickades direkt och dialogen var rak och trevlig.

3. skallagrimson

skallagrimson Y-Wing pilot

Köpte en vintage Lagonda av Pavel och affären gick mkt smidigt.
    Skulle inte tveka att köpa igen om det blir aktuellt.

4. PJW

PJW X-Wing Pilot

Köpt gammelt Atlantic Världsmästarur. Trevlig och snabb i att skicka från betalning inne. Good guy!

Bikinigubben gillar detta.
  5. zeke_varg

zeke_varg Rebel soldier

Från:
    Stockholm
    Köpt lite off topic-grejer (tröjor). Likväl sköttes affär snabbt, smidigt och enkelt.

6. Ticktack

Ticktack Y-Wing pilot

Från:
    Uptown
    Köpte en halsduk av herrn med det härliga nicket ovan, snabba bud via pm och en trevlig " dans ".
    100% goodie, rekommenderas !

7. Johan Lindkvist

Johan Lindkvist Ewok

Köpte en vintage seamaster åt en vän. Inga konstigheter någonstans, 100% good guy!

8. ollkli

ollkli Y-Wing pilot

Sålt en klocka till Pavel. Mkt trevlig och smidig att göra affärer med. 100% goodguy!

9. meo_swe

meo_swe X-Wing Pilot

Sålde en klocka till @Bikinigubben , inga konstigheter alls!
    Bra och enkel kommunikation!
    Goodguy:)

10. Lithium

Lithium Stormtrooper

Köpt en klocka av Pavel. Allt enligt beskrivningen i annonsen och välpackat. Trevlig och snabb kommunikation. Goodguy!

11. JE89

JE89 Stormtrooper

köpte ett band av pavel. snabb svar via PM, 100% goodguy!

12. RicVin

RicVin Gamorrean Guard

Köpte 3 läderstraps av Pavel. Bra kommunikation och snabb samt välembalerad försändelse!! Goodguy!!

13. SLA017

SLA017 Y-Wing pilot

Från:
    Rymdstyrelsen
  14. Rey

Rey Y-Wing pilot

Från:
    Östersund
    Sålt en Eberhard till Pavel! Betalning innan jag hann blinka, smidig kommunikation! Helt klart en goodguy!

15. AndersE

AndersE Stormtrooper

Har sålt en klocka till Bikinigubben. Enkel och trevlig att ha att göra med. Tveklöst en goodguy!

16. Bibbekatten

Bibbekatten Ewok

Från:
    Borås
    Köpte en klocka av Pavel. Mycket enkel och smidig affär. Högsta betyg, definitivt en Goodguy!

17. cklar

cklar Ewok

Köpte en klocka av Pavel. Hjälpsam och trevlig kommunikation, affären gick väldigt smidigt. Goodguy!

18. -RI-

-RI- Y-Wing pilot

Köpte en klocka av Pavel, inga konstigheter alls. Mycket bra paketering. Goodguy!

19. Empa

Empa AT-ST driver

Har gjort ett byte Rolex mot Rolex och allt gick supersmidigt. Snabba och raka svar, klockan helt som förväntat = bra. Gör gärna affärer med bikinigubben igen.

Jag får revidera mitt svar ovan. När jag fick klockan så var det en stor ding på ena bandhornet, jag meddelade detta till Bikinigubben ca. 26 timmar efter uttaget paket då det inte var beskrivet i annonsen eller bilder. Han ville först inte ta tillbaka klockan, men jag stod på mig att då den inte var beskriven enligt annons så borde han ta tillbaka den. Han erbjöd prisavdrag för en polering som jag tackade nej till. Till slut gick han med på att ta tillbaka den om jag stod för frakt.
    Jag stod då på mig att klockan var felbeskriven och han hävjade att han var schysst då enligt annons så var det retur inom 24h.

Det slutade med att jag betalade frakt fram och tillbaka för båda objekt då jag inte ville ha klockan.

Detta är min erfarenhet och med den så skulle jag inte göra affär med Bikinigubben igen.

Senast ändrad: 8 augusti 2017
    Compiss och Veratio gillar detta.
  20. Karl T Svensson

Karl T Svensson Stormtrooper

Luktar lite fisk här... Oärlig beskrivning av objekt. Se frågor/funderingar tråden.

21. Oskarlido

Oskarlido Ewok

Köpte en kostym av bikinigubben. Snabb och smidig affär, trevlig att ha att göra med och kostymen är i fint skick. Goodguy! :)

22. sjstrm

sjstrm Stormtrooper

Bytt klocka i övre prisklass med herrn, bara goda erfarenheter :)! GG i min bok!

23. willbur

willbur X-Wing Pilot

Från:
    Stockholm
    Gjort en bytesaffär. Snabb och trevlig affär!