Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NU snackar vi! Riktig skönhet, hur länge har du haft denna?Gooo morgon, fick några minuter över så här kommer några bilder på mitt "Miami Vice" åk... Enjoy
Superläcker!
Jqg är lite dålig på aston, är detta en vantage? Effekt?
Är en Vantage, ser ut som varianten med V8, V12 har mer luftintag i huven( @Niklas du kunde i alla fall köpt v12:an haha). Ser ut att vara en av de nyare modellerna 420 alt. 430 om det är en S ser ut som en S med läppen på bakluckan.
Eller är det en N420?
Stämmer det?
Vilken drömbil, ljudet asså... Ljudet!!Får snart lämna pga tjänstebil
![]()
Är fantastisktVilken drömbil, ljudet asså... Ljudet!!
Snyggt! hur lyckas man få bilden i det stora formatet?Självklara ersättaren till E90 335i är väl en F30 335i?
![]()
När du bifogat bilden till inlägget så tryck på "full storlek"Snyggt! hur lyckas man få bilden i det stora formatet?
Alright där ser man, niceVantage S, SP10:
http://www.hwmastonmartin.co.uk/brochures/1391752583_V8_Vantage_S_SP10_Brochure.pdf
Slängt på fälgar från 360Forged och HR fjädrar.
Tack! ser bättre utNär du bifogat bilden till inlägget så tryck på "full storlek"![]()
Grym, grattis!Självklara ersättaren till E90 335i är väl en F30 335i?
![]()
Tack! stor skillnad mot E90 måste jag säga,grymt nöjd hittillsGrym, grattis!
Sänkt?
Akta dig Niklas (och lacken)! Det finns fortfarande mycket stenskott att hitta i asfalten. Jag vet att det är svårt att vänta med roliga leksaker, men Vägsoparna får nog harva på ett par veckor till tycker jag iaf.Äntligen väckt ur vinderdvalan
![]()
Tack! stor skillnad mot E90 måste jag säga,grymt nöjd hittills
Yes, ställbara Bilstein coilovers!
Nej,fast nybilskänslan finns fortfarande kvarGrymt nice med coilisar
Kan tänka mig att det är en del skillnad.
Helt ny?
Nu får du ge digNej,fast nybilskänslan finns fortfarande kvar
-13 med 2.5k mil på mätaren!
Just det, glömde nämna![]()
![]()
Den ska du ha en stor eloge för, grym bil. Hur mycket totalt investerat i denna skönhet?Nej,fast nybilskänslan finns fortfarande kvar
![]()
Tack!Den ska du ha en stor eloge för, grym bil. Hur mycket totalt investerat i denna skönhet?
Väl bemött, i vilket fall grym sommarbil. Den sticker folk i ögonen!Tack!
Utan att vara oförskämd så angående vad jag har investerat i den har du faktiskt inte med att göra.Går att googla sig till priser ifall man är intresserad![]()
Alright där ser man, nice
Perfekt med sänkningen
Köpte du fälgarna ifrån staterna eller finns det återförsäljare i Sverige?
Akta dig Niklas (och lacken)! Det finns fortfarande mycket stenskott att hitta i asfalten. Jag vet att det är svårt att vänta med roliga leksaker, men Vägsoparna får nog harva på ett par veckor till tycker jag iaf.
Edit: Men din Aston är fantastiskt vacker måste jag säga!![]()
En bruksbil med bra krut i, panamera turbo facelift!
Samt min galna rolex!
Nöjer mig med en BMW 330 och Audi 2.0 TDI.Mammas och pappas?
Nej,fast nybilskänslan finns fortfarande kvar
![]()