• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

April = påställning!

Jag är imponerad, Jaguar XJ-S är känd som tidernas sämsta bil men denna har faktiskt aldrig bråkat, köpte den för sju år sedan eller däromkring och har i princip inte kostat på den någonting, ac, värme, elsystem...allt bara funkar. Peppar-peppar-ta-i-trä!

Jag var ganska säker på att det skulle bli en försäljning nu i vår eftersom jag aldrig kör den men nu när den står nytvättad och myser i garaget så vet jag faktiskt inte, det kanske blir till att behålla den ett år till...

XJ.jpg

XJ-S:en är sjukt vacker. Kul att du fått tag i ett ex som inte strular. Sicken pärla!
 
Jaha snart dags att bestämma sig för bil.... 7,5 basbellop

Ett riktigt I lands problem kan man tycka men vad händer med mercedes!!?

Provade nya E och visst är den fräsig men kvalietskänslan i material har tappat totalt. Den tyska tunga råa miljöförstörande känslan i prylarna är käpp rätt åt helvete. Hela mittkonsol skulle föreställa nån pianolackad historia. Visuellt en skönhet men att smeka var fruktansvärt.

Det enda som fortsätter hålla E klass ala 1990 typ Sinn Ubåts stål, är reglaget för ventilation (runda ratten)
image.jpeg


Jag är väl för gammal och har bättre förr attityd men gud vad besviken man blir!

Nä får kanske bli audi, tråkig att köra men håller fortfarande tysk känsla i knappar och reglage.. Man bor trots allt i bilen på jobbe.

Ok slut på neggokänslorna
 
Jaha snart dags att bestämma sig för bil.... 7,5 basbellop

Ett riktigt I lands problem kan man tycka men vad händer med mercedes!!?

Provade nya E och visst är den fräsig men kvalietskänslan i material har tappat totalt. Den tyska tunga råa miljöförstörande känslan i prylarna är käpp rätt åt helvete. Hela mittkonsol skulle föreställa nån pianolackad historia. Visuellt en skönhet men att smeka var fruktansvärt.

Det enda som fortsätter hålla E klass ala 1990 typ Sinn Ubåts stål, är reglaget för ventilation (runda ratten)
image.jpeg


Jag är väl för gammal och har bättre förr attityd men gud vad besviken man blir!

Nä får kanske bli audi, tråkig att köra men håller fortfarande tysk känsla i knappar och reglage.. Man bor trots allt i bilen på jobbe.

Ok slut på neggokänslorna
Kan bara hålla med, blir alltid lika förvånad över MBs billiga materialval invändigt. Alltid plast som känns riktigt billig och de placerar den överallt. Sen känns deras menysystem som något billigt Tomtom slängt ihop. De enda som jag anser har lika dåliga material för att vara premiumbil skulle vara Jaguar och Land rover.
 
Tillbaka
Topp