Justconfident
Basic
Något oklart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Något oklart?
Förstod jag rätt, bilarna på bilderna är inte dina?Något oklart?
Jo dem tillhör samlingen.Förstod jag rätt, bilarna på bilderna är inte dina?
Jo dem tillhör samlingen.
Skulle kalla det en öppen samling för respektive inom familjen, bara att ta nycklarna i skålen!Vems samling? Dina föräldrars?
Kom igen nu visa nya åket
April = påställning!
Jag är imponerad, Jaguar XJ-S är känd som tidernas sämsta bil men denna har faktiskt aldrig bråkat, köpte den för sju år sedan eller däromkring och har i princip inte kostat på den någonting, ac, värme, elsystem...allt bara funkar. Peppar-peppar-ta-i-trä!
Jag var ganska säker på att det skulle bli en försäljning nu i vår eftersom jag aldrig kör den men nu när den står nytvättad och myser i garaget så vet jag faktiskt inte, det kanske blir till att behålla den ett år till...
![]()
Njae nästan, helsystem inkluderar väl downpipe också?Porr! Helsystem? Isf hatar jag dig, av ren och skär avundsjuka![]()
![]()
Njae nästan, helsystem inkluderar väl downpipe också?
Är detta som sitter på iaf
https://www.akrapovic.com/#!/car/product/sport sedan/14240?brandId=19&modelId=57&yearId=3853
Räknas väl som catback ja,räcker mer än väl iaf!Verkar bero på vem man frågar, hört vissa benämna det helsystem. Catback iaf, och sjuuuuukt avis!
Tack! sjukt nöjd än så länge
Självklara ersättaren till E90 335i är väl en F30 335i?
![]()
Vilken fantastisk förmån!Skulle kalla det en öppen samling för respektive inom familjen, bara att ta nycklarna i skålen!![]()
Vad heter din polare?Ganska säker på att det är min polares gamla släde![]()
Tänkte precis skriva samma sak.Vad heter din polare?![]()
Korrekt!Tänkte precis skriva samma sak.
Möjligtvis köpt i Varberg?
Korrekt!
Dock tror jag att @Guskleto syftar på första ägaren, har mina aningar om att det kan vara samma polare som beställt M2an som du nämnt tidigare i tråden?![]()
Här är den.
Aha, bra köp i vart fall. Det är bra klipp i den. Funderar på en is250 som står där min polare jobbar. Fast lutar åt en 16613 istället.Korrekt!
Dock tror jag att @Guskleto syftar på första ägaren, har mina aningar om att det kan vara samma polare som beställt M2an som du nämnt tidigare i tråden?![]()
Kan bara hålla med, blir alltid lika förvånad över MBs billiga materialval invändigt. Alltid plast som känns riktigt billig och de placerar den överallt. Sen känns deras menysystem som något billigt Tomtom slängt ihop. De enda som jag anser har lika dåliga material för att vara premiumbil skulle vara Jaguar och Land rover.Jaha snart dags att bestämma sig för bil.... 7,5 basbellop
Ett riktigt I lands problem kan man tycka men vad händer med mercedes!!?
Provade nya E och visst är den fräsig men kvalietskänslan i material har tappat totalt. Den tyska tunga råa miljöförstörande känslan i prylarna är käpp rätt åt helvete. Hela mittkonsol skulle föreställa nån pianolackad historia. Visuellt en skönhet men att smeka var fruktansvärt.
Det enda som fortsätter hålla E klass ala 1990 typ Sinn Ubåts stål, är reglaget för ventilation (runda ratten)![]()
Jag är väl för gammal och har bättre förr attityd men gud vad besviken man blir!
Nä får kanske bli audi, tråkig att köra men håller fortfarande tysk känsla i knappar och reglage.. Man bor trots allt i bilen på jobbe.
Ok slut på neggokänslorna