• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bild på iWatch i DN i dag.

Förstår ej användningsområdet... Som handsfreemobil? Då ska man fan snacka jävligt mycket i telefon och vara så pass upptagen att man inte ens har tid att ta upp telefonen för att se vem som ringer. Samt dessutom enbart bli uppringd och inte skriva sms. Den ser ruskigt svårnavigerad ut.

Dessvärre kommer dock givetvis sälja

En genomskinlig Rado...

IWatch
iwatch683.jpg

Rado
images

Visst men det är dock ingen bild på någon riktig produkt. Det är bara hur någon tror att den kommer se ut. Finns massvis med andra bilder och kom ihåg att det endast är ett rykte. Som så många gånger förr.

Om dom nu släpper något klockliknande så tror jag knappast att de konkurrerar så mycket med "traditionella" klockorna och märken utan snarare med teknik produkter och allmänna apple fanboys.

Men kul med utvecklande teknik hur som helst!

Det där är en prototyp-bild som har florerat LÄNGE. Jag skulle bli väldigt förvånad om de implementerade en flexibel amoled-skärm. Det är inte det billigaste att utveckla/tillverka, om man säger som så. Dessutom är det i detta fallet ett underligt val, eftersom det skulle innebära att man såg handleden igenom. Vad skulle vitsen vara med det? :|

Finns så många som sågar allt de själva inte gillar, väx upp.
Kan mkt väl bli en cool sak detta, kanske inte tilltalar alla, de som inte känner detta är för er, hoppa till nästa tråd.

Ser själv inte direkt användningen av denna, men o andra sidan är det få av mina vänner som ser det nödvändiga med klockor för 100.000 kronor i byrålådan :) (som de flesta här inne inte har några problem med)

Tillbaka
Topp