• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad BILDBUMP: 38 mm Zontavla i Helstål. 1500:- Rekat.

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Säljer denna fantastiska 50-talare med zontavla från Nilax. Boetten mäter hela 38mm exklusive krona och är helt i stål. Plexit är fint och utan repor, tavlans skick ser ni på bilderna. I klockan tickar ett manuellt schweiziskt verk som håller tiden ganska bra. Klockan har fasta stift på 18mm, men dessa går säkert att klippa av för att montera vanliga bandstift. Jag har främst kört klockan på nato, så det är inget som har stört mig nämnvärt. Den vackra zontavlan med subsekund har några skavanker, är lätt krämfärgad med en nedsänkt sekundtavla som skiljer sig lite i färgen mot övriga tavlan. Lumen på visarna är krämig och lyser en stund efter uppladdning. Kommer head only.

Priset sätter jag till 1450 med brev alternativt 1500 rekat. PM:a vid intresse för affär eller frågor. Tar ingen retur på denna om den inte avviker extremt från beskrivningen.

För vidare uppfattning av skick se bilderna. Kommer fler inom snar framtid.
1f642.png


Tack som fan för ett fantastiskt forum och en superbra köp och säljdel KS :)
nwbbahG.jpg
pXVQo2n.jpg

ZNmyL1m.jpg

iFzqnTq.jpg
 
Senast ändrad:
Topp