• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder från dagens besök hos favorit AD:n

svesam

Rolex
Var in till Kent Watch & jewelery idag och snackade lite klockor med Kent him self.
Han gav mig helt enkelt nyckeln till Breitlingskåpet och lät mig rota runt lite :)

Det fanns lite godis...

Något till RicVin , Chronomat 44 Raven
image.jpg


Stenhård för den som gillar orange!!

Något för GMT fansen, Avenger II GMT
image.jpg


Sjukt snygg och grymt skön att ha på sig.
Hade det funnits en med ljus tavla i skåpet hade kortet kommit fram...

Något för day-date fansen, Transocean DD
image.jpg


För stor för att vara dressare tycker många, inte jag däremot som tycker den är perfekt.

Något före globetrottern, Navitimer World
image.jpg


Den trivdes för övrigt utmärkt bredvid
min SOHC :)
image.jpg


Stort tack till Kent som alltid är öppen för att prata klockor. Om ni är i Sundsvall se till att besöka hans härliga lilla affär.

Tack för mig :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den där Raven är asacool! Trevlig butik och trevlig personal. Har iofs aldrig fått nyckeln och rotat själv;-) men alltid fått bra hjälp och trevliga samtal när jag varit där.
 

svesam

Rolex
Den där Raven är asacool! Trevlig butik och trevlig personal. Har iofs aldrig fått nyckeln och rotat själv;-) men alltid fått bra hjälp och trevliga samtal när jag varit där.


Ja den är verkligen grym. Tyckte dock inte alls om den när jag såg den på bild först...
IRL däremot. You said it man, asacool :)
Sitter som en käftsmäll på handleden dessutom!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tack Svesam för denna gottestund, och håller med, Raven blir bara bättre och bättre i mina ögon också!;)
 

Maxis554

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Var in till Kent Watch & jewelery idag och snackade lite klockor med Kent him self.
Han gav mig helt enkelt nyckeln till Breitlingskåpet och lät mig rota runt lite :)

Det fanns lite godis...

Något till RicVin , Chronomat 44 Raven
image.jpg


Stenhård för den som gillar orange!!

Något för GMT fansen, Avenger II GMT
image.jpg


Sjukt snygg och grymt skön att ha på sig.
Hade det funnits en med ljus tavla i skåpet hade kortet kommit fram...

Något för day-date fansen, Transocean DD
image.jpg


För stor för att vara dressare tycker många, inte jag däremot som tycker den är perfekt.

Något före globetrottern, Navitimer World
image.jpg


Den trivdes för övrigt utmärkt bredvid
min SOHC :)
image.jpg


Stort tack till Kent som alltid är öppen för att prata klockor. Om ni är i Sundsvall se till att besöka hans härliga lilla affär.

Tack för mig :)
Då gick vi om varandra för jag var själv där under torsdagskvällen. Kan bara instämma om den trevliga personalen, fick en lång stund med deras Omegor och en påse med en Omegabok samt tidning att ta med.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Var in till Kent Watch & jewelery idag och snackade lite klockor med Kent him self.
Han gav mig helt enkelt nyckeln till Breitlingskåpet och lät mig rota runt lite :)

Det fanns lite godis...

Något till RicVin , Chronomat 44 Raven
image.jpg


Stenhård för den som gillar orange!!

Något för GMT fansen, Avenger II GMT
image.jpg


Sjukt snygg och grymt skön att ha på sig.
Hade det funnits en med ljus tavla i skåpet hade kortet kommit fram...

Något för day-date fansen, Transocean DD
image.jpg


För stor för att vara dressare tycker många, inte jag däremot som tycker den är perfekt.

Något före globetrottern, Navitimer World
image.jpg


Den trivdes för övrigt utmärkt bredvid
min SOHC :)
image.jpg


Stort tack till Kent som alltid är öppen för att prata klockor. Om ni är i Sundsvall se till att besöka hans härliga lilla affär.

Tack för mig :)
Navitimer world...mums :p
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Definitivt!!
Som sagt hade det funnits en med ljus
tavla i skåpet hade kortet åkt fram... ;)

Jag har inte sett den med vit i verkligheten men på bild tycker jag mycket bättre om den svarta.

Det allra bästa med denna gmt ist för exempelvis colt gmt är att den inte har de små markeringarna 1-24 på insidan av indexen/stora siffrorna. Det är inte klädsamt... (Allra värst på klockor som inte är gmt)
 
Topp