• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Kessler

Rolex
J-modeller betingar vÀl alltid ett högre pris? Om de skulle kosta lika mycket vÀljer man ju J varje gÄng. Av egen erfarenhet har de bÀttre QC men rÄder ju delade meningar om det. Sen lÀr det ju bara handla om nÄn hundralapp men ÀndÄ.
 

Klockaren

Panerai
Blir en extrapost hÀrinne behövs lite aktivitet :)
Srpc49 Ninja turtle
F9A8C8F8-60A3-42FF-B861-391F181D9098.jpeg
 

Oskar89

Cartier
Fundering Àr det bara jag som inte kommer överens med att svÀrd och lume kl 12 sitter ihop helt pÄ king turtle? Gillar de vanliga och skidade svÀrden Àr ju fantastiska!
 

Kessler

Rolex
Fundering Àr det bara jag som inte kommer överens med att svÀrd och lume kl 12 sitter ihop helt pÄ king turtle? Gillar de vanliga och skidade svÀrden Àr ju fantastiska!
Inte ens mÀrkt det. Men nu nÀr jag lÀst det sÄ.. ja, jag hÄller med dig.

@SeikoZ Kolla index klockan 12. DÀr den "delas" ser det pÄ gamla ut som ett svÀrd. PÄ nya gÄr det runt hela index. Inte alls tÀnkt pÄ det innan men Àr snyggare med "svÀrdet"

Gamla:
20201028_222629.jpg

Nya:
20201028_222602.jpg
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Inte ens mÀrkt det. Men nu nÀr jag lÀst det sÄ.. ja, jag hÄller med dig.

@SeikoZ Kolla index klockan 12. DÀr den "delas" ser det pÄ gamla ut som ett svÀrd. PÄ nya gÄr det runt hela index. Inte alls tÀnkt pÄ det innan men Àr snyggare med "svÀrdet"

Gamla:
20201028_222629.jpg

Nya:
20201028_222602.jpg
Jaha, tack för klargörandet. Jag tycker kong turtle Àr finare. :)
 

Fredriks89

Cartier
2-Faktor
Nice guys
Faaaaasaen Turtlarna Àr som speedy, ett till&frÄn förhÄllande!
FÄr nog köp en SRP eller liknande snart :D
SÄg att du lagt upp speedyn till försÀljning igen ;) Men en turtle Àr alltid vÀrd att ha hemma. Tycker att strapcodes President/endmill-lÀnk tar klockan till en helt nu nivÄ ocksÄ. Vilken variant Àr du sugen pÄ?
 

Chuck

Patek
2-Faktor
SÄg att du lagt upp speedyn till försÀljning igen ;) Men en turtle Àr alltid vÀrd att ha hemma. Tycker att strapcodes President/endmill-lÀnk tar klockan till en helt nu nivÄ ocksÄ. Vilken variant Àr du sugen pÄ?
Ser kanon ut men mÄste ta mitt speedyÀgande till en ny nivÄ nu :D
FÄr se, PADI eller annan lÀnk Turtle kanske tripple7
Men du har ju en Turtle? 😁
Jaaaaaa men det Ă€r en Grand Turtle :D vill ha en freedom Turtle duvet de man kan dinga i tegelvĂ€ggen utan att blinka đŸ˜đŸ§±
 
Topp