• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Kalvin

Rolex
2-Faktor
Om man ska köpa sin första Turtle, ska jag satsa pÄ en King, White Shark eller vanliga 777:an? Budget kring 5" Kan tÀnka mig köpa bÄde beggat och nytt
Körde ett 🐱 race och betade av king, 777 och minin pĂ„ nĂ„n vecka. I min smak vann mini, mest för att den satt bĂ€st pĂ„ mig. Men kvalitetkĂ€nslan Ă€r vĂ€ldigt hög. Men det Ă€r det pĂ„ alla. Speciellt kingen. Dock Ă€r ju 777an nĂ€rmast orginalet. Kan tĂ€nka mig att det tar lĂ€ngst tid att tröttna pĂ„ denđŸ€” men med en budget pĂ„ 5k sĂ„ hade jag köpt ett par pĂ„ köp Ă„ sĂ€lj Ă„ testat. Bara att sĂ€lja den du inte fastnade för👍
IMG_20201111_140449.jpg
IMG_20201109_162459.jpg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Körde ett 🐱 race och betade av king, 777 och minin pĂ„ nĂ„n vecka. I min smak vann mini, mest för att den satt bĂ€st pĂ„ mig. Men kvalitetkĂ€nslan Ă€r vĂ€ldigt hög. Men det Ă€r det pĂ„ alla. Speciellt kingen. Dock Ă€r ju 777an nĂ€rmast orginalet. Kan tĂ€nka mig att det tar lĂ€ngst tid att tröttna pĂ„ denđŸ€” men med en budget pĂ„ 5k sĂ„ hade jag köpt ett par pĂ„ köp Ă„ sĂ€lj Ă„ testat. Bara att sĂ€lja den du inte fastnade för👍
IMG_20201111_140449.jpg
IMG_20201109_162459.jpg
Klok som en bok đŸ‘đŸ»đŸ˜Š HĂ„ller med 😊 Kolla köp & sĂ€lj och testa dig fram @lulemarcus. Alla Ă€r bra pĂ„ sitt sĂ€tt đŸ‘ŒđŸ»
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Körde ett 🐱 race och betade av king, 777 och minin pĂ„ nĂ„n vecka. I min smak vann mini, mest för att den satt bĂ€st pĂ„ mig. Men kvalitetkĂ€nslan Ă€r vĂ€ldigt hög. Men det Ă€r det pĂ„ alla. Speciellt kingen. Dock Ă€r ju 777an nĂ€rmast orginalet. Kan tĂ€nka mig att det tar lĂ€ngst tid att tröttna pĂ„ denđŸ€” men med en budget pĂ„ 5k sĂ„ hade jag köpt ett par pĂ„ köp Ă„ sĂ€lj Ă„ testat. Bara att sĂ€lja den du inte fastnade för👍
IMG_20201111_140449.jpg
IMG_20201109_162459.jpg
riktigt schysst fÀrg pÄ Kungens tavla, military feeling no doubt
 

lulemarcus

Panerai
Körde ett 🐱 race och betade av king, 777 och minin pĂ„ nĂ„n vecka. I min smak vann mini, mest för att den satt bĂ€st pĂ„ mig. Men kvalitetkĂ€nslan Ă€r vĂ€ldigt hög. Men det Ă€r det pĂ„ alla. Speciellt kingen. Dock Ă€r ju 777an nĂ€rmast orginalet. Kan tĂ€nka mig att det tar lĂ€ngst tid att tröttna pĂ„ denđŸ€” men med en budget pĂ„ 5k sĂ„ hade jag köpt ett par pĂ„ köp Ă„ sĂ€lj Ă„ testat. Bara att sĂ€lja den du inte fastnade för👍
IMG_20201111_140449.jpg
IMG_20201109_162459.jpg
Gillar Day/Date formatet, storleksmÀssigt funkar allt frÄn smÄ dressade till stora g-shocks, tror pÄ Kingen mer och mer
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Om man ska köpa sin första Turtle, ska jag satsa pÄ en King, White Shark eller vanliga 777:an? Budget kring 5" Kan tÀnka mig köpa bÄde beggat och nytt
Har ju kommit nĂ„gra förslag pĂ„ hur du ska nĂ€rma dig nya turtle. Min Ă„sikt efter att ha betat av ett tiotal exemplar av denna modell Ă€r att du ska gĂ„ pĂ„ nya king turtle. Den har ju bĂ„de safirglas (som Ă€r SÅÅÅ mycket bĂ€ttre Ă€n hardlex) och förbĂ€ttrad vridning samt ett keramiskt vridringsinlĂ€gg. Det jag skulle titta pĂ„ Ă€r en svart eller grön sĂ„dan begagnad för att komma ned i rĂ€tt pris och sen köra pĂ„ originallĂ€nken om du vill ha litet tyngd i klockan eller silikonarmbandet om du vill ha den lĂ€ttare. BĂ„da funkar vĂ€ldigt vĂ€l till den boetten. HĂ€r Ă€r min gröna king pĂ„ lĂ€nk som exempel. Den Ă€r inte till salu! 🙂

20200828_153735.jpg
 

lulemarcus

Panerai
Har ju kommit nĂ„gra förslag pĂ„ hur du ska nĂ€rma dig nya turtle. Min Ă„sikt efter att ha betat av ett tiotal exemplar av denna modell Ă€r att du ska gĂ„ pĂ„ nya king turtle. Den har ju bĂ„de safirglas (som Ă€r SÅÅÅ mycket bĂ€ttre Ă€n hardlex) och förbĂ€ttrad vridning samt ett keramiskt vridringsinlĂ€gg. Det jag skulle titta pĂ„ Ă€r en svart eller grön sĂ„dan begagnad för att komma ned i rĂ€tt pris och sen köra pĂ„ originallĂ€nken om du vill ha litet tyngd i klockan eller silikonarmbandet om du vill ha den lĂ€ttare. BĂ„da funkar vĂ€ldigt vĂ€l till den boetten. HĂ€r Ă€r min gröna king pĂ„ lĂ€nk som exempel. Den Ă€r inte till salu! 🙂

20200828_153735.jpg
Lutar mot en sÄdan, verkar finnas till bra pris nu pÄ online butiker. Dryga 5" kÀnns prisvÀrt
 
TĂ€nkte bestĂ€lla lĂ€nk till min turtle imorn under BF-rean. Kan inte riktigt bestĂ€mma mig för om jag vill ha oyster eller jubilee.. Vad tycker ni lirar bĂ€st? 🙂
 
Topp