Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar-Grym bildHar du Instagram?
![]()
Tackar
Ingen insta som jag lägger ut klockbilder på tyvärr men vem vet kanske ska börja![]()
Tackar så hjärtligt-Du tar väldigt fina bilderDet hade varit ett nöje att följa dig i så fall
![]()
Fick en SRP777 i julklapp och slängt på ett Tropical gummi från Tid & Ting
Ja det är ju det. Funkar även på mina små handleder. Har även en 6309 som jag uppskattar väldigt mycket-Härlig julklapp och klassisk kombo![]()
Har länge tänkt på det men aldrig kommit till skott behövde lite motivation helt enkelt så nu har jag skaffat instagram så det är bara att följa-Du tar väldigt fina bilderDet hade varit ett nöje att följa dig i så fall
![]()
Har länge tänkt på det men aldrig kommit till skott behövde lite motivation helt enkelt så nu har jag skaffat instagram så det är bara att följa![]()
Har länge tänkt på det men aldrig kommit till skott behövde lite motivation helt enkelt så nu har jag skaffat instagram så det är bara att följa![]()
Man blir imponerad.Gott&Blandade samt Gralen med sitt original gummi och papper
![]()
![]()
![]()
Sjukt braGott&Blandade samt Gralen med sitt original gummi och papper
![]()
![]()
![]()
Det är vad jag kallar pure WiSGott&Blandade samt Gralen med sitt original gummi och papper
![]()
![]()
![]()
Gott&Blandade samt Gralen med sitt original gummi och papper
![]()
![]()
![]()
I samarbetet Save the Ocean, där Seikos havsblåa Turtle och Samurai ingår sedan 2018, finns även fina armband man kan köpa. Designade i Sverige!
![]()
Snygg den!Tjo!
Idag kom det paket med ett syskon till min kära 777a. Suktat efter denna varianten sedan den kom typ.
Eftersom de inte görs längre om jag förstått rätt så var det läge att hugga en medans det går att få tag i nya. Denna är tillverkad i augusti-19.
Tycker inte originallänken är någon höjdare tyvärr så jag slängde på ett DAL1BP tills vidare.
![]()
![]()
Fick ett rejält pass direkt då kvällen gått åt till att tömma hallen, köket och två sovrum för målarna som idag aviserade att de ska dyka upp imorgon bitti.
![]()
Å så här såg samma klocka ut när jag köpte den som ny. Saknar den också!Snygg den!
Saknar denna ibland.![]()