• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

jocklas

Cartier
2-Faktor
A532A68D-88E7-4850-A271-67A19BBD17BA.jpeg


Bra trevlig schwung i sköldis lume! Klassisk in-your-face styrka men med en mysig ton. Inte alls som samurajens skÀrpa.
 
Senast Àndrad:

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Riktigt bra bild du fĂ„tt till! Den dĂ€r klockan Ă€r sĂ„ bra att det vore dumt att göra sig av med den tycker jag. Den kan nog skĂ€nka glĂ€dje i mĂ„nga Ă„r Ă€n. 🙂
Tack sĂ„ mycket! đŸ„°

Ja, verkligen. Köpte den ny vid slĂ€ppet -16, och anvĂ€nt den vĂ€ldigt mycket. En definitiv keeper som jag Ă€n sĂ„ lĂ€nge inte blivit trött pĂ„ 😃
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Vilken lĂ€nk har du pĂ„ padin? Är det jubilee frĂ„n tid o ting? Finns ju flera modeller sĂ„ vet inte vilken lĂ€nk man skall köpa..đŸ˜Č
Nej, det Ă€r en Miltat frĂ„n Strapcode. Är vĂ€l mer gedigen Ă€n den frĂ„n Tid & Ting men ocksĂ„ dyrare. Oftast kör jag min dock pĂ„ Strapcodes oysterlĂ€nk. Blir lugnare sĂ„.
 

Kenuko

Cartier
Och dÄ Àr den ÀndÄ mindre Àn SLA017 va?
Den hÀr kÀnns större dÄ den Àr 3mm bredare och klumpigare. Lug to lug lite lÀngre pÄ SLA017, men den tycker jag att aldrig kÀndes stor. Mycket annat jag störde mig pÄ och dÀrför sÄlde jag den. En av fÄ klockor jag sÄlt som jag dock saknar ibland.
 
Den hÀr kÀnns större dÄ den Àr 3mm bredare och klumpigare. Lug to lug lite lÀngre pÄ SLA017, men den tycker jag att aldrig kÀndes stor. Mycket annat jag störde mig pÄ och dÀrför sÄlde jag den. En av fÄ klockor jag sÄlt som jag dock saknar ibland.
Okej. SpÀnnande. Trodde att den var mindre. Den hÀr Àr 42,5 bred eller?
 
ÄNTLIGEN MÅNDAG eller vad sĂ€ger ni? Oavsett kĂ€nsla sĂ„ Ă€r bĂ€sta sĂ€ttet att börja veckan med ngt man Ă€lskar. Som den hĂ€r 6309an med hĂ€rlig patina pĂ„ tid&ting:s vintage lĂ€derband. Vad bĂ€r ni idag?
 

Bilagor

  • 4C1F8319-3807-4DB3-8445-A77A8427FC6B.jpeg
    4C1F8319-3807-4DB3-8445-A77A8427FC6B.jpeg
    871.2 KB · Visningar: 9

Karl_Magnum

Cartier
2-Faktor
Kan man köra orange och grön ihop?
Jag gillar det pÄ nÄgot sÀtt men tror inte jag kommer köra pÄ kombon.
FÄr bli att klÀmma dit beads of rice imorgon!

20210323_161735.jpg


Har nÄgon ett svart borealis eller nÄgot bÀttre matchande 5-ringars zulu sÄ köper jag gÀrna!
 
Topp