• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Denke

BrÀnnström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ibland dyker det upp en lÀnk hÀr pÄ KS. Annars kan man maila pÄ denna adress
[email protected] och kolla om han har den lĂ€nk man Ă€r sugen pĂ„ i lager. Jag fick hjĂ€lp av @Denke att köpa min. Har du kanske mer detaljer Denke?

Inte mer detaljer Àn att man mailar och berÀttar vad man Àr ute efter. Det brukar vara snabba svar, snabba leveranser och betalning med paypal. Han/de har nÄgon photobucket med mÀngder av bilder pÄ deras lÀnkar. Smidiga!
 

fosen

Breitling
Dags att bumpa den hÀr trÄden, va? :)

4F90844D-0AE8-4B21-9AD6-C7868DFE9A74.jpeg

Stilig ! Hvor kan jeg fÄ tak i sort dato/dagskive?
 

orlin

Cartier
PADIn var med pÄ en promenad idag..
6C497F7B-4AAE-4A35-B214-A21E9505AD14.jpeg

A2D8324C-C8D9-4C56-8214-744EE48157DF.jpeg

E7C4C6CB-5B70-4D77-B081-1FCB377AA85E.jpeg
Vart lite sugen pĂ„ en sĂ„n faktiskt. Är det stor skillnad mot orginallĂ€nken? Den ser ju helt klart mer gedigen ut... :)
Ja, bortsett frÄn det utseendesmÀssiga, (tycke och smak Àr ju olika) sÄ Àr kvalitén betydligt bÀttre med tex. skruvade lÀnkbitar. Har lite svÄrt för Sekos lösning med pinnar och friktionshylsor. Mycket nöjd som sagt...
 

lofgreno

Audemars
Ja, bortsett frÄn det utseendesmÀssiga, (tycke och smak Àr ju olika) sÄ Àr kvalitén betydligt bÀttre med tex. skruvade lÀnkbitar. Har lite svÄrt för Sekos lösning med pinnar och friktionshylsor. Mycket nöjd som sagt...
Ja orginallÀnken kÀnns rasslig sÄ kör mest med Nato just nu. Men ett gummi och en lÀnk ska införskaffas sÄ Strapcode ligger nog bra till för min del. FrÄgan Àr om man ska köra jubilee eller nÄn oyster variant. Men vill inte att den ska bli för "fet"...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@ECD , man skriver inte annonser rakt i trÄdarna. Du verkar ha vÀldigt svÄrt för att fatta hur det funkar.
 
Topp