• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

AdmAndrssn

Panerai
2-Faktor
Yesss bÀsta ordernumret pÄ Max
0747722A-FDCC-48A1-AF6B-AF5D73CBCD13.jpeg
 

viwe

Panerai
2-Faktor
Fick precis mitt waffle strap frÄn Uncle Seiko. Riktigt nice!
20180509_101046.jpg
Sugen pÄ att lÀgga en bestÀllning sjÀlv. Har lite frÄgor du kanske vill besvara. :)
Vilken lÀngd tog du och vad har du för omkrets runt handleden?
Vad hamnade notan pÄ och hur lÄng leveranstid?
 

lofgreno

Audemars
Sugen pÄ att lÀgga en bestÀllning sjÀlv. Har lite frÄgor du kanske vill besvara. :)
Vilken lÀngd tog du och vad har du för omkrets runt handleden?
Vad hamnade notan pÄ och hur lÄng leveranstid?
Kul!
Jag har 17.5 cm runt handleden och bestÀllde den kortare varianten. Tycker den sitter perfekt.
Gummi + frakt gick pÄ 450 spÀnn. Sen tog Postnord 155 spÀnn i hanteringsavgift + moms, sÄ totalt 605 spÀnn.
Pga Postnords oerhört lÄngsamma hanteringstider tog det 1 mÄnad att fÄ hem det.
 

viwe

Panerai
2-Faktor
Kul!
Jag har 17.5 cm runt handleden och bestÀllde den kortare varianten. Tycker den sitter perfekt.
Gummi + frakt gick pÄ 450 spÀnn. Sen tog Postnord 155 spÀnn i hanteringsavgift + moms, sÄ totalt 605 spÀnn.
Pga Postnords oerhört lÄngsamma hanteringstider tog det 1 mÄnad att fÄ hem det.
Tack för svar. :)
BÀst att lÀgga en bestÀllning snarast dÄ kanske?

Är det nĂ„gon mer i Göteborg som vill vara med pĂ„ en gemensam bestĂ€llning? Skicka PM snarast isf!
 

lofgreno

Audemars
Tack för svar. :)
BÀst att lÀgga en bestÀllning snarast dÄ kanske?
Är det nĂ„gon mer i Göteborg som vill vara med pĂ„ en gemensam bestĂ€llning? Skicka PM snarast isf!
Ja. Enda trösten var vÀl att postnord iaf bara tog en vecka pÄ sig denna gÄng efter att jag vÀl betalat. Sist jag bestÀllde frÄn USA tog det 2 veckor...
Gemensam bestÀllning Àr ju ingen dum ide.
 

lofgreno

Audemars
Tack för svar. :)
BÀst att lÀgga en bestÀllning snarast dÄ kanske?

Är det nĂ„gon mer i Göteborg som vill vara med pĂ„ en gemensam bestĂ€llning? Skicka PM snarast isf!
Btw, om du inte redan bestÀllt sÄ fick jag en rabattkod pÄ 10%... om det skulle vara av intresse. :)
 

viwe

Panerai
2-Faktor
Btw, om du inte redan bestÀllt sÄ fick jag en rabattkod pÄ 10%... om det skulle vara av intresse. :)
Inte bestÀllt Ànnu. Velar mellan storlekarna samt leveranstiden. LÀmnar stan i mitten av Juni och vill inte riskera att bandet ligger och ruttnar hos ngt ombud eller dylikt...
Ang storleken sÄ ligger jag runt 18cm i omkrets, vill inte ha för mycket flÀrp samt heller inte riskera att det blir för lite band. SvÄrt nÀr det bara skiljer 1cm i total lÀngd mellan de olika storlekarna.
Jag har lagt ut en köp annons och hoppas hitta ett pÄ KS. Hur lÀnge gÀller din rabatt kod annars?
 

lofgreno

Audemars
Inte bestÀllt Ànnu. Velar mellan storlekarna samt leveranstiden. LÀmnar stan i mitten av Juni och vill inte riskera att bandet ligger och ruttnar hos ngt ombud eller dylikt...
Ang storleken sÄ ligger jag runt 18cm i omkrets, vill inte ha för mycket flÀrp samt heller inte riskera att det blir för lite band. SvÄrt nÀr det bara skiljer 1cm i total lÀngd mellan de olika storlekarna.
Jag har lagt ut en köp annons och hoppas hitta ett pÄ KS. Hur lÀnge gÀller din rabatt kod annars?
Ja förstÄr det. Chansa och det blev bra Men som sagt Ligger pÄ 17.5 och det ser ut som nedan.
Kan skicka dig koden, vet inte hur lÀnge den rÀcker men verkar vÀldigt basic och inte personlig sÄ tror den funkar ett tag.
20180517_193128.jpg
 

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Ninjan hemkommen frÄn en mÄnads garanti vistelse i Norge. Var tvungen att vÀnta pÄ fyra konfirmationspresentsköpande personer och hittade en ny klocka till samlingen. QHL62Y. Provade Àven save the ocean turtlen. Positivt överaskad, mycket bÀttre i verkligheten Àn pÄ bild.
DSC_0543.JPG
 

Kapten Baines

Cartier
2-Faktor
Snyggt, nya Riosbandet? Hur Àr det?
Ja, precis. Rios Activity. Jag har haft det tidigare pÄ en 62mas reissue och det Àr fenomenalt bra. Passar Àven SRP-Turtlarna perfekt. BekvÀmt nÀstan med en gÄng. Och vattentÄligt. FÄr se hur det hÄller ihop i slutet av (bad)sommaren - men eftersom det Àr "Made in Germany" Àr förhoppningarna höga :).
 
  • Like
Reactions: AB
Topp