• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Compiss

Patek
2-Faktor
Kör en dubbelpost, SRPA21 pÄ strapcodes jubilee

A0D8BB75-ACC6-46C4-8811-9A132EF60FB6.jpeg
Fantastisk bild!
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Var lite orolig att turtlen skulle sitta lite för stort.. Hittills kÀnns det ÀndÄ ganska lagom i min 19,5 cm handled. Börjar gilla den!
0CC99F27-829A-4B58-9DB3-A46B5AD2E009.jpeg
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Testar PADI pÄ ett (för smalt) Hadley Roma cordura. @Nissenutz
Edit: Nu mÄste jag nog ocksÄ bestÀlla ett sÄnt hÀr som passar, blev ju snyggt!
PSX_20180712_100827.jpg
PSX_20180712_100602.jpg
Hade helt lyckats missa ditt inlÀgg och gick in hÀr nu för att tjata lite men slog ett öga först (tur de :))

Padi krÀver helt klart en neutral fÀrg pÄ band. Men svart Àr ju sÄ.. svart. Ditt grÄa pÄ tycker jag passar ypperligt! Ska nog ocksÄ ta och bestÀlla ett sÄnt.

KÀnns som det var lÀngesen jag köpte nÄgot klockrelaterat nu. MÄste sÀkert vara nÄgra veckor.

Hur sitter bandet förresten? Har smala handleder sÄ om det Àr grovt och lÄngt lÀr de kanske inte bli nÄgon höjdare
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Hade helt lyckats missa ditt inlÀgg och gick in hÀr nu för att tjata lite men slog ett öga först (tur de :))

Padi krÀver helt klart en neutral fÀrg pÄ band. Men svart Àr ju sÄ.. svart. Ditt grÄa pÄ tycker jag passar ypperligt! Ska nog ocksÄ ta och bestÀlla ett sÄnt.

KÀnns som det var lÀngesen jag köpte nÄgot klockrelaterat nu. MÄste sÀkert vara nÄgra veckor.

Hur sitter bandet förresten? Har smala handleder sÄ om det Àr grovt och lÄngt lÀr de kanske inte bli nÄgon höjdare
Laddade ju upp dem samma dag som vi diskuterade det! :D DÄ Àr det definitivt dags att bestÀlla nÄgot, hehe.

Svart gummi fungerar ju Àven pÄ PADI men ska du köpa cordura sÄ hade jag kört pÄ det grÄa, det passar bÀttre och ger mer karaktÀr.

Jag anvÀnder mitt pÄ en Hamilton Khaki mechanical som jag tror har ungefÀr samma lug-lug som Turtle och det funkar fint pÄ mig (som ocksÄ har smala handleder, typ 16,5cm). Det som kan vara lite störigt Àr att banden Àr ganska hÄrda i början och tar ett litet tag att fÄ mjuka men sen Àr de bland det skönaste man kan ha. :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Laddade ju upp dem samma dag som vi diskuterade det! :D DÄ Àr det definitivt dags att bestÀlla nÄgot, hehe.

Svart gummi fungerar ju Àven pÄ PADI men ska du köpa cordura sÄ hade jag kört pÄ det grÄa, det passar bÀttre och ger mer karaktÀr.

Jag anvÀnder mitt pÄ en Hamilton Khaki mechanical som jag tror har ungefÀr samma lug-lug som Turtle och det funkar fint pÄ mig (som ocksÄ har smala handleder, typ 16,5cm). Det som kan vara lite störigt Àr att banden Àr ganska hÄrda i början och tar ett litet tag att fÄ mjuka men sen Àr de bland det skönaste man kan ha. :)
Har kört min pÄ gummi jÀttelÀnge och innan förvarade jag det inne i en toarulle sÄ det skulle formas runt :) gör sÄ med alla mina band faktiskt och funkar riktigt bra.
IMG_20180706_091315-01.jpeg
IMG_20180713_140148-01.jpeg
 
Topp