• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Jockinho

Patek
2-Faktor
Testar min PADI pÄ camouflagefÀrgat gumminato frÄn Zuludiver. Vad tycker ni? Jag tycker att det funkar!
PSX_20180824_081513.jpg
PSX_20180824_081417.jpg

Gillar! :)
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Isofrane eller Borealisgummi? Annat? Har ett borealis i brandgult... Det Àr bra skit. (Kan inte stava till orange)
Det Àr ett Isofrane pÄ denna.
Jag har nĂ„gra Borealis ocksĂ„, prisvĂ€rt alternativ (men deras ’keepers’/höljor Ă€r lite för stora pĂ„ just deras 22mm version).
 

A.N

Breitling
Otrolig klockamatör med nyfunnet intresse efter att ha hittat denna undanstoppad i en av min japanska svÀrfars lÄdor. Han sa att den kunde vara bra nÀr jag surfade, men att den var köpt pÄ 70 talet sÄ han visste inte om den var vattentÀt fortfarande. 6306 7001 heter den
 

Bilagor

  • 1535193903884-344926816.jpg
    1535193903884-344926816.jpg
    122.7 KB · Visningar: 7

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Otrolig klockamatör med nyfunnet intresse efter att ha hittat denna undanstoppad i en av min japanska svÀrfars lÄdor. Han sa att den kunde vara bra nÀr jag surfade, men att den var köpt pÄ 70 talet sÄ han visste inte om den var vattentÀt fortfarande. 6306 7001 heter den
Bada inte med den nu! Ta den till nÄgon urmakare som kan byta packningar först isÄfall. Fin klocka med kul historia
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Otrolig klockamatör med nyfunnet intresse efter att ha hittat denna undanstoppad i en av min japanska svÀrfars lÄdor. Han sa att den kunde vara bra nÀr jag surfade, men att den var köpt pÄ 70 talet sÄ han visste inte om den var vattentÀt fortfarande. 6306 7001 heter den
Vad kul historia. Som @Nissenutz skriver se till att fÄ den i skick och provtryckt. BehÄll för alltid.
Edit: Tar bort att jag gÀrna köper den sÄ du inte frestas:)
 
Topp