• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Compiss

Patek
2-Faktor
AC635770-E4F7-4C01-B381-43B9EFDC739B.jpeg
 

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
AC0FD3B5-15C4-4B6E-8FB6-CF4824E57ECE.jpeg

89CCFB4F-450F-400F-B17D-801612B1301F.jpeg

Kört min Padi pÄ jubilee men har alltid varit sugen pÄ att testa ett BoR, fick hem detta igÄr
men har inte riktigt bestÀmt mig Àn vad jag tycker.. det Àr ju sÄ jÀvla snyggt nÀr tex @RicVin rockar sitt men jag fÄr inte fram feelingen..

Edit: UrsÀkta kvaliten pÄ bilderna, ligger i soffan och Àter chips;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
AC0FD3B5-15C4-4B6E-8FB6-CF4824E57ECE.jpeg

89CCFB4F-450F-400F-B17D-801612B1301F.jpeg

Kört min Padi pÄ jubilee men har alltid varit sugen pÄ att testa ett BoR, fick hem detta igÄr
men har inte riktigt bestÀmt mig Àn vad jag tycker.. det Àr ju sÄ jÀvla snyggt nÀr tex @RicVin rockar sitt men jag fÄr inte fram feelingen..

Edit: UrsÀkta kvaliten pÄ bilderna, ligger i soffan och Àter chips;)
SkÀrp dig!! Det Àr ju makalöst snyggt ju!! :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
AC0FD3B5-15C4-4B6E-8FB6-CF4824E57ECE.jpeg

89CCFB4F-450F-400F-B17D-801612B1301F.jpeg

Kört min Padi pÄ jubilee men har alltid varit sugen pÄ att testa ett BoR, fick hem detta igÄr
men har inte riktigt bestÀmt mig Àn vad jag tycker.. det Àr ju sÄ jÀvla snyggt nÀr tex @RicVin rockar sitt men jag fÄr inte fram feelingen..

Edit: UrsÀkta kvaliten pÄ bilderna, ligger i soffan och Àter chips;)

Är det gjort för turtle? Tycker det ser ut att sitta rĂ€tt dĂ„ligt i luggen andra bilden och om sĂ„ kanske pĂ„verkar kĂ€nslan :blackeye:

Bor Àr ju annars lÀckert Àven pÄ Padi! :)
 

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Är det gjort för turtle? Tycker det ser ut att sitta rĂ€tt dĂ„ligt i luggen andra bilden och om sĂ„ kanske pĂ„verkar kĂ€nslan :blackeye:

Bor Àr ju annars lÀckert Àven pÄ Padi! :)
Japp det Àr för turtle, dock non sel sÄ jag fÄr vÀl bocka till den lite. Skön som fan sÄ fÄr vÀl lÀra mig att Àlska den:)
 

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
NÄn som har tips pÄ bra gummi till turtlen, specifikt Zimben?

Tycker bonettot Àr lite stelt/styvt.

Bjuder pÄ morgonens WS
B8F6AA71-0915-4868-B314-2F7AA7C8B243.jpeg
Crafter Blue eller Isofrane. CB Àr lite nÀttare runt handleden och sluter upp bÀttre mot boetten. Isofrane Àr snyggt men kan vara lite brÄkigt att ta pÄ pga gummikeepers -men nÀr dom sekunderna Àr över sÄ sitter det bra.
 
Topp