• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Admm

KS Explorers Club
179510C9-E629-4157-97BA-236B8AFEC085.jpeg

883BB7D8-89EF-4CC9-8BEE-DF8D569D078C.jpeg

22609C1E-D495-4E3D-967E-7D721C6C5137.jpeg
Skrollade igenom denna trÄden lite snabbt och man kan sÀga att du har förstört det rÀtt sÄ mycket för mig..
Vad Àr det dÀr för modell? :eek::woot: Seiko Àr vÀldigt nytt för mig.. :angel::D
 

Admm

KS Explorers Club
Kan vÀll ge en heads-up ocksÄ antar jag men vill nÄgon sÀlja sin SRPC49 sÄ Àr jag mycket intresserad! :)
 

Pope

Cartier
TrÄkigt. Men sÄnt borde vÀl gÄ att fixa. GÀngorna borde vÀl vara en grej som tittas pÄ vid service?
Enligt mycket gammal info frÄn
TrÄkigt. Men sÄnt borde vÀl gÄ att fixa. GÀngorna borde vÀl vara en grej som tittas pÄ vid service?
Enligt uppgifter frÄn lÀÀÀÀnge sen (@yonsson, rÀtta mig om jag minns fel) sÄ fÄr man operera dit en triplock, dyrt sÄ jag kÀnner att det inte Àr vÀrt det......just nu i alla fall :)
 

Orrna

Cartier
Tjena!
Älskar verkligen turtle i alla dess former. Äger just bara en padi srpa21j1.
NÀsta inköp ska snart göras sÄ jag behöver er Äsikt om vilken som Àr snyggast/myst have? SÄ hit me med ers tips?

Mvh
Daniel
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Tjena!
Älskar verkligen turtle i alla dess former. Äger just bara en padi srpa21j1.
NÀsta inköp ska snart göras sÄ jag behöver er Äsikt om vilken som Àr snyggast/myst have? SÄ hit me med ers tips?

Mvh
Daniel

-Hej Turtles fÄr man inte nog av:happyhappy:

Jag Àger en SRPC49 och en SRPC25 enligt bilderna nedan.

Sen gillar jag mycket SRPC23K1 och SRPC91:happyhappy:

3D374826-DF6F-4653-8A13-525DBDC70006.jpeg

8A07F1C3-D828-4384-B90F-C1715DFE41F1.jpeg

43F21DB4-3470-4708-A8CA-264C18DA7C13.jpeg
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Fantastiskt fina! Ninjan Ă€r klockren. Även den andra sĂ„klart. Visst Ă€r ninjan dessutom limited?

Mvh
D

-Tack! :happyhappy:

Ja Ninjan Àr limiterad ugÄva.

Man kan naturligtivs ha en och samma klocka till mÄnga oliga tillfÀllen. Men det faller sig naturligt att Ninjan pÄ gummit bÀr pÄ en sportigare karaktÀr Àn Batman som pÄ lÀnk med sunburst tavla ger en mer dressad touch, Àven om en det Àr en dykare ;)

Lite sÄ ser jag pÄ SRPC21, en rejÀl dykare som ÀndÄ lyckas med sina klassiska fÀrger och sin sunburst tavla vara stilren:)
 
Topp