• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
A thing of beauty. Sitter verkligen skönt pÄ armen.

SRP 779 Turtle, med lÀnk frÄn Strapcode.
IMG_7978.JPG
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
13597793_939783356149639_132894652_n.jpg


Bumpar den hÀr trÄden med en bild pÄ SRP787 som enligt mig Àr en av de snyggaste fÀrgkombinationerna en Seiko haft!

Kan man köpa den i Sverige? GÀrna i SkÄne.
Eller nÄgon av er som rÄkar sitta pÄ en och vill sÀlja?

De dÀr Àr en favoritversion för mig med men har tyvÀrr aldrig haft nÄn.
 

Krabbeluring

Cartier
De dÀr Àr en favoritversion för mig med men har tyvÀrr aldrig haft nÄn.

Har jag fel nu, eller Àr de hÀr alla nya Turtle-varianter som finns:

SRP773 - blÄ tavla, blÄ bezel/vita siffror
SRP775 - svart tavla, svart bezel/guldgula siffror
SRP777 - svart tavla, svart bezel/vita siffror
SRP779 - svart tavla, blÄ/röd (pepsi) bezel/vita siffror
SRP787 - svart tavla, blÄ/svart (batman) bezel/vita siffror (blÄ kant runt minutpekaren)
SRP789 - svart tavla, svart/röd (coke) bezel/vita siffror
SRPA19K1 "Zimbe" - grÄtavla med orange detaljer, ljusgrÄ bezel/svarta/orange siffror

Missar jag nÄgon?
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Har jag fel nu, eller Àr de hÀr alla nya Turtle-varianter som finns:

SRP773 - blÄ tavla, blÄ bezel/vita siffror
SRP775 - svart tavla, svart bezel/guldgula siffror
SRP777 - svart tavla, svart bezel/vita siffror
SRP779 - svart tavla, blÄ/röd (pepsi) bezel/vita siffror
SRP787 - svart tavla, blÄ/svart (batman) bezel/vita siffror (blÄ kant runt minutpekaren)
SRP789 - svart tavla, svart/röd (coke) bezel/vita siffror
SRPA19K1 "Zimbe" - grÄtavla med orange detaljer, ljusgrÄ bezel/svarta/orange siffror

Missar jag nÄgon?
Och sÄ Lagoon, blÄtavlad med blÄgröna 20-minuter och den gröntavlade med grön insert. Vad de nu har för ref.
 

Krabbeluring

Cartier
Och sÄ Lagoon, blÄtavlad med blÄgröna 20-minuter och den gröntavlade med grön insert. Vad de nu har för ref.

  • SRP773 - blĂ„ tavla, blĂ„ bezel/vita siffror
  • SRP775 - svart tavla, svart bezel/guldgula siffror
  • SRP777 - svart tavla, svart bezel/vita siffror
  • SRP779 - svart tavla, blĂ„/röd (pepsi) bezel/vita siffror
  • SRP787 - svart tavla, blĂ„/svart (batman) bezel/vita siffror (blĂ„ kant runt minutpekaren)
  • SRP789 - svart tavla, svart/röd (coke) bezel/vita siffror
  • SRPA19K1 "Zimbe" - grĂ„tavla med orange detaljer, ljusgrĂ„ bezel/svarta siffror (orange detaljer pĂ„ index)
  • SRPB11 "Blue Lagoon" - blĂ„ tavla, mörkblĂ„/azurblĂ„ bezel med vita siffror.
  • SRPB01K1 "Green Turtle" - grönblĂ„-aktig tavla, svart/smaragdgrön bezel med vita siffror
  • SRPA21 "PADI" - svart tavla, blĂ„/röd (pepsi) bezel/vita siffror (röda detaljer pĂ„ index)

Kunde inte editera mitt gamla pga 30-minuters regeln. Lade till Blue Lagoon, Green Turtle och PADI! :)

Fler jag glömt?
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
  • SRP773 - blĂ„ tavla, blĂ„ bezel/vita siffror
  • SRP775 - svart tavla, svart bezel/guldgula siffror
  • SRP777 - svart tavla, svart bezel/vita siffror
  • SRP779 - svart tavla, blĂ„/röd (pepsi) bezel/vita siffror
  • SRP787 - svart tavla, blĂ„/svart (batman) bezel/vita siffror (blĂ„ kant runt minutpekaren)
  • SRP789 - svart tavla, svart/röd (coke) bezel/vita siffror
  • SRPA19K1 "Zimbe" - grĂ„tavla med orange detaljer, ljusgrĂ„ bezel/svarta siffror (orange detaljer pĂ„ index)
  • SRPB11 "Blue Lagoon" - blĂ„ tavla, mörkblĂ„/azurblĂ„ bezel med vita siffror.
  • SRPB01K1 "Green Turtle" - grönblĂ„-aktig tavla, svart/smaragdgrön bezel med vita siffror
  • SRPA21 "PADI" - svart tavla, blĂ„/röd (pepsi) bezel/vita siffror (röda detaljer pĂ„ index)
Kunde inte editera mitt gamla pga 30-minuters regeln. Lade till Blue Lagoon, Green Turtle och PADI! :)

Fler jag glömt?
Ja just, PADI ocksÄ ja. Kommer inte pÄ nÄgra fler. Det ska nog stÄ "blÄ tavla" vid PADIn.
 

Krabbeluring

Cartier
Nu finns banne mig en SRP775, en PADI och en SRP773 till salu pÄ forumet - de enda (exkl. coke dial) jag INTE vill ha av de listade.
Iofs Àven en Zimbe, men den Àr lite dyr i pris för mig.

Jag har första tjing nÀr nÄn av de andra kommer ut till salu! ;)
 
Topp