• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Orrna

Cartier
211B98F7-35E3-4D09-BF7B-797947289DF7.jpeg
C46762F6-6C03-4FF2-847B-5A5597A89B65.jpeg

Äntligen fick jag tag pĂ„ min SRPC49!!
GÄtt pÄ en riktigt seikorampage de senaste 4 veckorna.. jaja, nu har jag en bra turtleduo iallafall! :)
Vackert! Gratulerar till bra köp!
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Tackar tackar! FÄr ge lite cred till Canon EOS 6D MKII ocksÄ, jag tryckte bara pÄ avtryckaren :D Polarns kamera var grymt kul att testa!
Ja den var vÀl till lite hjÀlp men i slutÀndan Àr det fotografen som ser till att bilderna faktiskt blir behagliga att titta pÄ. Har sett sjukt dÄliga bilder tagna pÄ kameror för 40k+...
 

Admm

KS Explorers Club
Ja den var vÀl till lite hjÀlp men i slutÀndan Àr det fotografen som ser till att bilderna faktiskt blir behagliga att titta pÄ. Har sett sjukt dÄliga bilder tagna pÄ kameror för 40k+...
Kul att fotografera nÀr det blir bra, Àlskar att bilderna gjorde mig Ànnu mera taggad pÄ klockan :D
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Kul att fotografera nÀr det blir bra, Àlskar att bilderna gjorde mig Ànnu mera taggad pÄ klockan :D
Verkligen!
Jag Àr ingen mÀsterfotograf men jobbar pÄ att bli bÀttre och det Àr kul nÀr man ser att det man Àndra pÄ i instÀllningarna gör sÄ att det blir bÀttre.
NĂ„gra exempel:
P1090685.JPG
P1090687.JPG
P1090693.JPG
P1090701.JPG

Nu Àr detta ju en Turtle-trÄd sÄ jag ska inte posta fler bilder pÄ orelaterade klockor efter detta inlÀgg ;)
 

Admm

KS Explorers Club
Verkligen!
Jag Àr ingen mÀsterfotograf men jobbar pÄ att bli bÀttre och det Àr kul nÀr man ser att det man Àndra pÄ i instÀllningarna gör sÄ att det blir bÀttre.
NĂ„gra exempel:
P1090685.JPG
P1090687.JPG
P1090693.JPG
P1090701.JPG

Nu Àr detta ju en Turtle-trÄd sÄ jag ska inte posta fler bilder pÄ orelaterade klockor efter detta inlÀgg ;)
Grymma bilder! Haha helt rÀtt, Äter till topic.. :D
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Verkligen!
Jag Àr ingen mÀsterfotograf men jobbar pÄ att bli bÀttre och det Àr kul nÀr man ser att det man Àndra pÄ i instÀllningarna gör sÄ att det blir bÀttre.
NĂ„gra exempel:
P1090685.JPG
P1090687.JPG
P1090693.JPG
P1090701.JPG

Nu Àr detta ju en Turtle-trÄd sÄ jag ska inte posta fler bilder pÄ orelaterade klockor efter detta inlÀgg ;)

-AnvÀnder ni makroobjektiv @TobiasD och @Admm ?
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Jag anvÀnder makro, ett Olympus 60mm F2.8 :)

-Ja det kunde man nÀstan se pÄ nÀrbilden pÄ din CW. Helt magiskt!

Jag har kört pÄ standard hittills, det funkar bra att fota frÄn 5cm-8cm. Men ska man ta en riktig makrobild dÄ mÄste man ha en makroobjektiv ;)

Funderar pÄ att skaffa till min Nikon...0
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
-Ja det kunde man nÀstan se pÄ nÀrbilden pÄ din CW. Helt magiskt!

Jag har kört pÄ standard hittills, det funkar bra att fota frÄn 5cm-8cm. Men ska man ta en riktig makrobild dÄ mÄste man ha en makroobjektiv ;)

Funderar pÄ att skaffa till min Nikon...0
Kan inget annat Àn att rekommendera makro :) Jag kan gÄ Ànnu nÀrmre Àn bilden pÄ CW:n ocksÄ :)
 
Topp