• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Jockinho

Patek
2-Faktor
Provar lÀnken, bra lÀnk ÀndÄ! Men turtleboetten kÀnns som gjord för zulu eller gummi :pompus:
2CACE137-81DA-4389-A780-619873A3CAEC.jpeg
 

PhilipH

Cartier
2-Faktor
Har börjat snegla lite pÄ 6309-7040/9, vad Àr rimligt pris för ett exemplar i fint skick?
 
Senast Àndrad:

Lauda

Patek
2-Faktor
DÄ sÄ! :) JÀkligt hÀftigt tycker jag. :D

-Ja det var jÀtte roligt det !!:woot:

Dels för att man har vuxit upp med dokumentÀrer som hans farfar Zack Yve Cousteau har gjort och dels för att hela deras gÀng Àr det de Àr och jobbar med super hÀftiga projekt.

Nu kan man sitta i soffan med ett brett leende och vara nöjd :D
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
-Ja det var jÀtte roligt det !!:woot:

Dels för att man har vuxit upp med dokumentÀrer som hans farfar Zack Yve Cousteau har gjort och dels för att hela deras gÀng Àr det de Àr och jobbar med super hÀftiga projekt.

Nu kan man sitta i soffan med ett brett leende och vara nöjd :D
Det förstÄr jag, jag hade varit riktigt stolt! :D
 

Chuck

Patek
2-Faktor
-Ja det var jÀtte roligt det !!:woot:

Dels för att man har vuxit upp med dokumentÀrer som hans farfar Zack Yve Cousteau har gjort och dels för att hela deras gÀng Àr det de Àr och jobbar med super hÀftiga projekt.

Nu kan man sitta i soffan med ett brett leende och vara nöjd :D
KÀnde att det var lÀge byta klocka @FilPro som hommage till dina kanon bilder!

E4F35363-6D85-4146-AAC3-F40855DBB68A.jpeg
37C4CC40-7EC4-4A98-8280-AC97747AF28A.jpeg


BD0B7776-0961-4827-8A58-43C24C4AEF9F.jpeg


Cheers Chuck
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Gummi eller nato men Àr sugen pÄ att testa Strapcodes Endmill till sommaren.

FÀrg? SvÄrt tycker jag med tavlan och pepsibezeln att matcha. Men hoppas en stÄlbezel gör det lÀttare (inget jÀttefan av pepsi ÀndÄ). Jag tÀnker nog crafter blue till sommaren, kÀnns som denna lÀr bli kvar tills dess. Nog perfekt vÄr- och sommardinka :)
2214E61B-2499-4237-818C-702128A189AE.jpeg
 

parasec

Rolex
2-Faktor
FÀrg? SvÄrt tycker jag med tavlan och pepsibezeln att matcha. Men hoppas en stÄlbezel gör det lÀttare (inget jÀttefan av pepsi ÀndÄ). Jag tÀnker nog crafter blue till sommaren, kÀnns som denna lÀr bli kvar tills dess. Nog perfekt vÄr- och sommardinka :)
2214E61B-2499-4237-818C-702128A189AE.jpeg
Har lite olika. Om du kollar dessa inlÀgg pÄ SeikotrÄden bör det finnas bilder pÄ mina olika natoband och gummit
https://klocksnack.se/search/9244955/
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Fick hem en Black Ocean igĂ„r. Noterade omedelbart (hann inte ens plasts av) att den inte ringen inte linjerar med index och vridring. Är ju tyvĂ€rr rĂ€tt vanligt pĂ„ Turtle, men nĂ„got jag skulle störa mig pĂ„ konstant.

Är det nĂ„got som över huvud taget gĂ„r att justera eller Ă€r det bara att skicka tillbaka och be dem (AD) ta fram en som linjerar perfekt?
FBE880EE-F22D-4774-B2F2-90ADF76D221F.jpeg
C94CA9CB-A53C-47EE-B672-500B53E7D0C7.jpeg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Fick hem en Black Ocean igĂ„r. Noterade omedelbart (hann inte ens plasts av) att den inte ringen inte linjerar med index och vridring. Är ju tyvĂ€rr rĂ€tt vanligt pĂ„ Turtle, men nĂ„got jag skulle störa mig pĂ„ konstant.

Är det nĂ„got som över huvud taget gĂ„r att justera eller Ă€r det bara att skicka tillbaka och be dem (AD) ta fram en som linjerar perfekt?
FBE880EE-F22D-4774-B2F2-90ADF76D221F.jpeg
C94CA9CB-A53C-47EE-B672-500B53E7D0C7.jpeg
Bra köp!
Har samma pÄ min.... fÄr stÀlla ringen manuellt sÄ den linjerar. Men de har ingÄtt sen min första SKX sÄ de bara ta de :D
tror dessvÀrre att AD skickar ivÀg och klockan Àr ivÀg ett tag om du vill fÄ det justerat.

Annars fÄr du poppa ringen sjÀlv, limma insertet exakt.
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Bra köp!
Har samma pÄ min.... fÄr stÀlla ringen manuellt sÄ den linjerar. Men de har ingÄtt sen min första SKX sÄ de bara ta de :D
tror dessvÀrre att AD skickar ivÀg och klockan Àr ivÀg ett tag om du vill fÄ det justerat.

Annars fÄr du poppa ringen sjÀlv, limma insertet exakt.
Fick hem en Black Ocean igĂ„r. Noterade omedelbart (hann inte ens plasts av) att den inte ringen inte linjerar med index och vridring. Är ju tyvĂ€rr rĂ€tt vanligt pĂ„ Turtle, men nĂ„got jag skulle störa mig pĂ„ konstant.

Är det nĂ„got som över huvud taget gĂ„r att justera eller Ă€r det bara att skicka tillbaka och be dem (AD) ta fram en som linjerar perfekt?
FBE880EE-F22D-4774-B2F2-90ADF76D221F.jpeg
C94CA9CB-A53C-47EE-B672-500B53E7D0C7.jpeg

-Grattis till nya klockan men trÄkigt att det blev sÄ...

Det Àr klart man vill att det ska vara rÀtt men det mÄste handla om millimeter? Jag kan inte se felet?

Kan nÄgon ringa in ett stÀlle dÀr man ser att den inte Àr linjerad?
 
Topp