• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Noice! Hur gillar du det? Funderar pÄ att slÄ till pÄ en vÄffla och chokladbit. Ser ju sÄ perfekt ut för turtlen!
Tycker att gummit Àr riktigt bra. Det enda jag kan klaga pÄ Àr att det Àr i tunnaste laget för Turtlen men det Àr vÀl en smaksak. Boetten Àr sÄ biffig sÄ man kanske hade velat ha lite mer tyngd i bandet. Gillar du hur det ser ut sÄ kör! :)
 
Tycker att gummit Àr riktigt bra. Det enda jag kan klaga pÄ Àr att det Àr i tunnaste laget för Turtlen men det Àr vÀl en smaksak. Boetten Àr sÄ biffig sÄ man kanske hade velat ha lite mer tyngd i bandet. Gillar du hur det ser ut sÄ kör! :)
Aa skulle kunna tÀnka mig att det kan bli i tunnaste laget. Men Àr nog lÀckra nog att testa ÀndÄ. SÄg att han hade satt upp en UK shop med sÄ det torde ju gÄ snabbare Àn shipping frÄn US ocksÄ!
 

:-)

Cartier
Forum software by XenForoℱ © 2010-2018 XenForo Ltd. User deleted.
 
Senast Àndrad:

skx001

Omega
Blue Lagoon pÄ gummi funkar ocksÄ, men det blir nog en Strapcode Oyster lÀnk snart.
NĂ„gon som har andra tips?

P1099177.jpeg
P1099166.jpeg
 

Stup

Panerai
2-Faktor
Är det nĂ„n som har testat om dom nya TurtlelĂ€nkarna passar pĂ„ 6309-7040? Jag har googlat mig fram till bĂ„de att det passar och att det inte passar.

/ P
 

Lauda

Patek
2-Faktor

URsinne

Audemars
2-Faktor
Hittar ingen trÄd som kÀnns helrÀtt men testar hÀr. Denna verkar ha blivit sÄld minst en gÄng tidigare och Àr nu tillbaka pÄ auktion. Kan nÄgon berÀtta vad, om nÄgot, som Àr fel pÄ den?

https://online.auktionsverket.se/1903/628080-seiko-herrarmbandsur/

D576D379-8052-4CA9-B3D4-5ABA76B3958A.png
UtseendemÀssigt tycker jag den ser helt ok ut pÄ bilden. Inget jag kan se som jag reagerar över som fejk eller sÄ.
Kanske nÄn annan ser nÄt?..
 
Topp