• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

PÄsköl och srpc23:)
6BAEE16E-3691-41D6-88E5-BE12D531AA01.jpeg
Vad tycker du om bandet? Är riktigt sugen pĂ„ att klicka hem ett likadant. Har testat min pĂ„ lite olika gummin men tycker inte att jag hittat nĂ„got som sitter perfekt.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Dubbelpostar frÄn seiko trÄden. Det var sÄ lÀngesen jag hade en turtle sÄ det var vÀrt en dubbelpost.
DSC03875.jpg
DSC03865.jpg
Om det Àr nÄgon som Àr sugen pÄ en sÄn sÄ har MÄrtenssons i Halmstad 30% pÄ exakt den modellen just nu. :)
Mycket snygg @Fujoor Ref pÄ den? Blir alltid sugen pÄ ny klocka nÀr jag ser dina bilder.
Min SRPA21 PADI hÀlsar, hÀr tillsammans med tvÄ mikromÀrkesklockor - fÄr utgöra en bra sommarrotation, ska bara komplettera PADI: med en Endmill-lÀnk frÄn Strapcode.
295BCE9E-0641-41E9-A9B2-834B595300E4.jpeg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Mycket snygg @Fujoor Ref pÄ den? Blir alltid sugen pÄ ny klocka nÀr jag ser dina bilder.
Min SRPA21 PADI hÀlsar, hÀr tillsammans med tvÄ mikromÀrkesklockor - fÄr utgöra en bra sommarrotation, ska bara komplettera PADI: med en Endmill-lÀnk frÄn Strapcode.
295BCE9E-0641-41E9-A9B2-834B595300E4.jpeg
Älskar PADI-Turtlen! FĂ„r se om den fĂ„r vara kvar nĂ€r nya STO kommer i juni. Kanske behĂ„ller bĂ„da iofs. :rolleyes:
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Mycket snygg @Fujoor Ref pÄ den? Blir alltid sugen pÄ ny klocka nÀr jag ser dina bilder.
Min SRPA21 PADI hÀlsar, hÀr tillsammans med tvÄ mikromÀrkesklockor - fÄr utgöra en bra sommarrotation, ska bara komplettera PADI: med en Endmill-lÀnk frÄn Strapcode.
295BCE9E-0641-41E9-A9B2-834B595300E4.jpeg
Hehe tackar. Vi har vÀl den effekten pÄ varandra. Srp775 Àr det. Funderar pÄ ett brunt crafter blue band till.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Man hittat ingenting pĂ„ MĂ„rtenssons hemsida, den uppdateras typ aldrig. Är du intresserad av att köpa en?
Det var nÀr du skrev 30% jag reagerade, allt beror pÄ priset :)
Har egentligen ögonen öppna för annat men Àr det en bra deal kan man rÄka spontanköpa :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Det var nÀr du skrev 30% jag reagerade, allt beror pÄ priset :)
Har egentligen ögonen öppna för annat men Àr det en bra deal kan man rÄka spontanköpa :)
Jag ska ner till MÄrtenssons och hÀmta en klocka imorgon sÄ jag kan kolla om den finns kvar och vad den kostar. Kan plocka ut den och skicka om du vill ocksÄ. Bidra mer Àn gÀrna till andras missbruk. :D
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Jag ska ner till MÄrtenssons och hÀmta en klocka imorgon sÄ jag kan kolla om den finns kvar och vad den kostar. Kan plocka ut den och skicka om du vill ocksÄ. Bidra mer Àn gÀrna till andras missbruk. :D
Otroligt schysst av dig att erbjuda detta! Du fÄr vÀldigt gÀrna kolla pris. Antar att det Àr nÄgon annan klocka du ska plocka ut?
Livsfarligt

 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Otroligt schysst av dig att erbjuda detta! Du fÄr vÀldigt gÀrna kolla pris. Antar att det Àr nÄgon annan klocka du ska plocka ut?
Livsfarligt

Ja, har inne en klocka för batteribyte. Jag skickar PM imorgon, ska nog dit pÄ lunchen. :) Minst sagt livsfarligt, hehe. Riktigt bra pris sÄ slÄr du till men inte Àr nöjd sÄ du kan sÀkert sÀlja den vidare utan nÄgon större förlust.
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Dubbelpostar frÄn seiko trÄden. Det var sÄ lÀngesen jag hade en turtle sÄ det var vÀrt en dubbelpost.
DSC03875.jpg
DSC03865.jpg
Gillar den, var ett tag sedan jag hade en 775. Önskade dock minns jag att siffrorna pĂ„ insertet hade varit mer guldiga Ă€n gula. Ångrar mig nog lite Ă€ndĂ„ att jag sĂ„lde den. Saknar padd-reissue överhuvudtaget. Blir kanske en igen i nĂ„gon version snart, min fjĂ€rde isf.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Gillar den, var ett tag sedan jag hade en 775. Önskade dock minns jag att siffrorna pĂ„ insertet hade varit mer guldiga Ă€n gula. Ångrar mig nog lite Ă€ndĂ„ att jag sĂ„lde den. Saknar padd-reissue överhuvudtaget. Blir kanske en igen i nĂ„gon version snart, min fjĂ€rde isf.
Tycker nog denna Àr den finaste. Ingen tramsig sunburst och annorlunda fÀrger jÀmfört med resten av mina dykare.
 

FOQ

Audemars
Älskar PADI-Turtlen! FĂ„r se om den fĂ„r vara kvar nĂ€r nya STO kommer i juni. Kanske behĂ„ller bĂ„da iofs. :rolleyes:

@MaBr STO:n Àr den limiterad? Hade inte span pÄ Turtle tidigare, men nu nÀr jag Àger SRPA21 vet jag att storlek inte Àr nÄgot prob. SÄg STO under Basel och dayum vilken klocka. Hade varit nice att ha ett ex.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
@MaBr STO:n Àr den limiterad? Hade inte span pÄ Turtle tidigare, men nu nÀr jag Àger SRPA21 vet jag att storlek inte Àr nÄgot prob. SÄg STO under Basel och dayum vilken klocka. Hade varit nice att ha ett ex.
Nej, den Àr special edition men inte limited. LÀr dyka upp hos alla Seiko AD skulle jag tro. Jag bestÀllde en via gruppköpet sÄ jag sitter bara och vÀntar nu...
 
Topp