• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Funkar fint i solen....
20190608_153622.jpg
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Fast först borde du faktiskt prova en STO-turtle, den Àr sjukt bra! :D
Hade en Dawn Grey Turtle, gillar hur den ser ut, men jag klarar inte att ha en turtle pÄ min handled, den kÀnns fel, och lÀnken Àr jag inget stort fan av heller. Blir nog inga fler Turtles för mig. Vilket Àr synd, för snygga Àr de :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Hade en Dawn Grey Turtle, gillar hur den ser ut, men jag klarar inte att ha en turtle pÄ min handled, den kÀnns fel, och lÀnken Àr jag inget stort fan av heller. Blir nog inga fler Turtles för mig. Vilket Àr synd, för snygga Àr de :)
Jag gillar inte heller lÀnken, det var dÀrför gummit Äkte pÄ! Det dÀr jag fick av dig satt perfekt pÄ den klockan, bÄde i fÀrg och passform. :happyhappy:
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jag gillar inte heller lÀnken, det var dÀrför gummit Äkte pÄ! Det dÀr jag fick av dig satt perfekt pÄ den klockan, bÄde i fÀrg och passform. :happyhappy:
Ja, pÄ gummi Àr den sÀkerligen bÀttre. Kanske fÄr prova nÄgon gÄng :)
Kul att det kom till anvÀndning, sjÀlv har jag ingen klocka som passar det, varken nÀr det gÀller fÀrger eller storlek, sÄ det hade bara legat hÀr Ä skrÀpat annars.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ja, pÄ gummi Àr den sÀkerligen bÀttre. Kanske fÄr prova nÄgon gÄng :)
Kul att det kom till anvÀndning, sjÀlv har jag ingen klocka som passar det, varken nÀr det gÀller fÀrger eller storlek, sÄ det hade bara legat hÀr Ä skrÀpat annars.
Det tycker jag att du ska. Jag fÄr skicka över en nÄgon gÄng. :p
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Oj, vilka grejer!
-
För min del back to basic för nÀrvarande. Efter över ett Är padd-reissue lös(!) Àr min fjÀrde i raden samma version som den första;
I Marianergrav-svart utförande symboliserande domÀner dÀr hajar Àr ett passerat stadium och onÀmnbara okÀnda monster lurar i det kalla djupet:nailbiting:... Hu:eek: nu skrÀmde jag upp mig sjÀlv.

Ett par dagsljusbilder för att lÀtta upp den hemska stÀmningen som plötsligt uppstod.

777-1w.jpg


777-10w.jpg
 
Senast Àndrad:

TotteH

Patek
2-Faktor
Oj, vilka grejer!
-
För min del back to basic för nÀrvarande. Efter över ett Är padd-reissue lös(!) Àr min fjÀrde i raden samma version som den första;
I Marianergrav-svart utförande symboliserande domÀner dÀr hajar Àr ett passerat stadium och onÀmnbara okÀnda monster lurar i det kalla djupet:nailbiting:... Hu:eek: nu skrÀmde jag upp mig sjÀlv.

Ett par dagsljusbilder för att lÀtta upp den hemska stÀmningen som plötsligt uppstod.

777-1w.jpg


777-10w.jpg
:nailbiting::nailbiting:
 
Topp