• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Chuck

Patek
2-Faktor
just baksidan har jag stört mig pÄ sen jag var och klÀmde pÄ den. med tanke pÄ prisklassen kanske man kunde förvÀnta sig lite mer? laseretsning kÀnns vÀldigt mycket "billig lösning" bÄde utseendemÀssigt och kostnadsmÀssigt. sen begriper jag inte riktigt varför man tryckt loggan? Ànnu en billig lösning som avviker frÄn originalet som man sÄ noggrant försökt efterlikna. lite trÄkigt tycker jag nog. :confused:
Kan instÀmma gÀllande locket men inget som drabbar helheten, visst hade vÄgen varit trevlig att titta pÄ.
Fördelen med tryckt Àr att fÀrgen pÄ texten harmoniserar perfekt med datumskivan, mindre busy dessutom.
Men smaken e som baken :)
 
  • Like
Reactions: :-)

S.L

Vacheron
2-Faktor
I direkt och indirekt ljus,
E462D526-3AA8-4FA1-9D86-4EEE0644CD34.jpeg
977F4558-CD3E-4F6C-B82D-B85638C3636D.jpeg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Fan, jag kÀnner litet sellers remorse varje gÄng du lÀgger upp en bild pÄ den. Den Àr sÄ djÀvla lÀcker!
Den Àr till Salu ;) vill egentligen inte, men rÄkade köpa annat sÄ dÄ fÄr denna tyvÀrr lÀmna. Om nÄgon vill ha den, för jag tÀnker inte ge bort den :) det Àr den alldeles för fin för.
 

dnill

Cartier
2-Faktor
Topp