• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Okonomiyaki

Panerai
2-Faktor
BOR sitter pÄ till vardags :)

47AB7F72-799C-477E-A4BA-3E3F89300537.jpeg
Sviiiiiiiiiiiiiiiincool!
Funderat lite pÄ att modda en turtle, men kom pÄ att kronan sitter ju bÀttre till pÄ minin.
 

Kottmossa

Omega
Om man skulle göra detta. UngefÀr vad gÄr det pÄ? Allt blir ju billigare Àn en riktig DOXA dock...
Köpte minin beggad.

Delarna frÄn Yobokies gick pÄ ca 1500:-
BOR ca 850:-

(Exl moms och postnordstraff)

Det drar lÀtt ivÀg, men för min del Àr jagandet efter delar och sjÀlva moddandet en stor del av nöjet :)
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Fick hem ett nytt gummi frÄn Obris Morgan till min turtle.
Trevligt gummi som jag poÀngsÀtter strax efter borealis motsvarighet... men var lite billigare ocksÄ.
Vill man ha ett gult Isofrane-liknande tror jag detta Àr enda alternativet sÄ vida man inte vill ha Silicon frÄn bukten...
20190829_101439.jpg


Edit, observera matchningen med sekundvisaren :D
 
Senast Àndrad:

aquamannan5167

Breitling
Fick hem ett nytt gummi frÄn Obris Morgan till min turtle.
Trevligt gummi som jag poÀngsÀtter strax efter borealis motsvarighet... men var lite billigare ocksÄ.
Vill man ha ett gult Isofrane-liknande tror jag detta Àr enda alternativet sÄ vida man inte vill ha Silicon frÄn bukten...
20190829_101439.jpg


Edit, observera matchningen med sekundvisaren :D
Sjukt trevlig, var löser man det gummit ifrÄn?
 
Topp