• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

TotteH

Patek
2-Faktor
Grymt med bandet @KlockTotte ! Är det Seiko sĂ€ffle?
Edit jÀkla autocorrect Seiko Waffle sÄklart :D
Nej det Àr faktiskt ett Uncle Seiko Waffle. Vet ej om version 1 eller 2. Sjukt bra i alla fall, men det visste du nog sÀkert redan :happyhappy:

Edit: Ja sÄklart, ett "Seiko Waffle" :D seg sÄhÀr pÄ kvÀllen :blackeye:
Ja autocorrect och trötthet Àr inte den bÀsta kombinationen. Tur att vi redde ut det i alla fall :D ute pÄ djupt vatten dÀr ett tag :)
 

Justdix

Cartier
2-Faktor
Seiko 6306-7001 frÄn 1979
IMG_20190926_214300_539.jpg
 

SpaceAce

Panerai
2-Faktor

SpaceAce

Panerai
2-Faktor
Ja det blev bra men kommer att fÄ ta nÄgon tur till i maskinen, riktigt skönt blev det iallafall, mjukt som attan:)
Ja det Àr riktigt trevliga band. (Hint @Feskarn ;))
NÀ jag lurade av @SpaceAce sitt :D sjukt bra Àr det :happyhappy: hur gjorde ni nÀr ni kokade det?
Haha, nej dÄ! :D Jag har förresten ett svart som ligger och vÀntar pÄ att slitas in.:cigar:
Kastrull, vatten och riklig mÀngd salt. Kanske hade lite citronsyra ocksÄ varit bra. :rolleyes: Hursomhelst sÄ bör koket göras nÀr ev. sambos inte Àr hemma. :D
 

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Ja det Àr riktigt trevliga band. (Hint @Feskarn ;))

Haha, nej dÄ! :D Jag har förresten ett svart som ligger och vÀntar pÄ att slitas in.:cigar:
Kastrull, vatten och riklig mÀngd salt. Kanske hade lite citronsyra ocksÄ varit bra. :rolleyes: Hursomhelst sÄ bör koket göras nÀr ev. sambos inte Àr hemma. :D

Ja, ingen ska vara hemma och skÄda galenskapen, sÄnt hÀr sköter man i smyg:cigar:
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Ja det Àr riktigt trevliga band. (Hint @Feskarn ;))

Haha, nej dÄ! :D Jag har förresten ett svart som ligger och vÀntar pÄ att slitas in.:cigar:
Kastrull, vatten och riklig mÀngd salt. Kanske hade lite citronsyra ocksÄ varit bra. :rolleyes: Hursomhelst sÄ bör koket göras nÀr ev. sambos inte Àr hemma. :D
Haha! Hon Àr hÀrdad min donna :D tycker det Àr kul och hjÀlper gÀrna till med mina tokigheter :happyhappy: Tack, ska provas :)
 

SpaceAce

Panerai
2-Faktor
Topp