• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

URsinne

Audemars
2-Faktor
777 Àr alltid 777...

777-6w.jpg


Hinner knappt ha den pÄ mig nÄn gÄng men kan inte med att sÀlja den. Skulle nog sakna den.
 
Senast Àndrad:

mega

Rolex
För fem minuter sedan bröt jag ihop. Fick bli en bestÀllning pÄ en SRP777 (svarta).
Skall bli riktigt kul, suktat i över en mÄnad nu.
Den fÄr hÄlla min Great White sÀllskap.
Hoppas nu bara jag slipper cravings för SRP775 (guldiga).
NÄgon som vet sÀkert om SRP777 slutat tillverkas? Har lÀst mycket rykten.

20200130_082536.jpg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Jag Àr som jag sa innan inne pÄ min 4'e (eller t om 5'e, minns inte) SRP777. Har vÀl köpt i snitt en eller tvÄ för varje Är den har funnits pÄ marknaden och flippat.
Den senaste jag har nu frÄn sent 2019, Àr definitivt bÀst ur tvÄ hÀnseenden: Alignment inre chapterring osv (men det kan man ha tur/otur med oavsett Ärsmodell), men framförallt bezeln. Denna bezel Àr utan tvekan tvÄ snÀpp högre i kvalitetskÀnsla. Den Àr betydligt tajtare och klickar bÀttre Àn de jag haft innan.
Samtliga jag haft innan har varit nya/nyskick och vÀlskötta, sÄ det Àr inte frÄga om skitiga bezelz osv. Och nej, jag inbillar mig inte heller dÄ jag Àr notoriskt noga med smÄdetaljer och har stenkoll pÄ hur var och en kÀndes.

Eller vad sÀger du @Chuck om "nya bezeln"? :D

Haha! LĂ€tt NIJ level 5 kevlar approved bezelo :D
 

GrÀsanden

Cartier
2-Faktor
NÄgon som sitter pÄ ett guldjubilee frÄn strapcode för turtle? Verkar varit slutsÄlt pÄ deras hemsida ett tag.. köpte mig en Srpc44 och vill skapa en helguldare :D
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Jag fick hem den hÀr idag. Jag hade funderingar pÄ att byta till ett keramiskt inlÀgg och eventuellt byta ring. Men den Àr sÄ jÀkla fin i klicken med noll spel och bra linjering, sÄ nu tror jag att jag skiter i det.
20200214_150426.jpg
 
Topp