• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Glappis

Omega
Schyssta helt klart, den orangea hade jag gÀrna sÀtt irl..

MÀrkligt egentligen men förutom Dawn Grey SRPD01K1 sÄ var det just den orangea skönheten Nemo som jag sett fram mest mot att fÄ hem men det Àr den som fÄtt absolut minst handledstid. Den gör sig pÄ nÄgot sÀtt bÀttre pÄ bild Àn IRL :confused:

Flott samling Turtles.....

Tack, dom Àr lÀtta att tycka om. Samtliga Àr införskaffade sedan förra sommaren sÄ fetischen har utvecklats rel. snabbt :rolleyes:
 

MrWaldemar

Omega
2-Faktor
MÀrkligt egentligen men förutom Dawn Grey SRPD01K1 sÄ var det just den orangea skönheten Nemo som jag sett fram mest mot att fÄ hem men det Àr den som fÄtt absolut minst handledstid. Den gör sig pÄ nÄgot sÀtt bÀttre pÄ bild Àn IRL :confused:

Tycker du den orangea hade passat i min samling?
 

Glappis

Omega
Tycker du den orangea hade passat i min samling?

Den hade nog passat utmÀrkt men jag har för nÀrvarande inga planer pÄ att lÄta den gÄ. Men om jag bestÀmmer mig för det sÄ hamnar den förmodligen pÄ Köp & SÀlj hÀr. Du Àr inte den första att visa intresse om jag sÀger sÄ :p Men det finns andra ex. tillgÀngliga. Ebay & Chrono24 t.ex.
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
HÀr Àr min samling, kÀnns som sköldpaddorna borde fÄ mer plats i mitt liv tillsammans, de umgÄs sÄ sÀllan utan anvÀnds ju en och en....

TĂ€nker att ni kunde ge mig tips om vilken/vilka Turtle som saknas i samlingen och vilka jag borde kompletera med?

0DA5D56F-4FF5-49B3-BB5E-58E57F7932C5.jpeg
Den som Àr uppenbar Àr förstÄs padi-versionen. Den blev ju en instant classic nÀr den kom. Jag tycker att det Àr kanske den allra mest ikoniska av de nya sköldpaddorna.
 
Topp