• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Kessler

Rolex
2-Faktor
Om den blir kvar (lutar faktiskt Ät det!) sÄ köper jag (igen) en lÀnk till den. Har tidigare kört Miltat Endmill, riktigt skönt. Kan Àven tÀnka mig nÄgot annat. Hur Àr originallÀnken förresten? Aldrig haft den till Turtle.

Har bild pÄ din pÄ Bonettot?
Okej. OriginallĂ€nk vet jag inte, hört mindre bra om den. Till STO kommer den ju pĂ„ gummi. Tycker om hur originalgummit ser ut, men tyvĂ€rr drar den ju Ă„t sig smuts. Är nog dĂ€rför jag gillar bonetto 284 dĂ„ det Ă€r likt originalet.

Kolla nÄgra inlÀgg upp för fler bilder :) Ska köpa ett blÄtt nÀr sommaren tar slut, var en i trÄden som la upp bild pÄ det och det var snyggt.

20200619_120219.jpg
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
@Parabellum crafter blue antar jag? Är det skönt? Köper jag inte ett till Bonetto 284 (eller 285 kanske) Ă€r jag sugen pĂ„ ett crafter blue.


Japp, Crafter Blue. Har erfarenhet av Crafter Blue Àven till SKX och tycker att bandet Àr kraftigt överlÀgsen Bonettos Àckligt överdrivet vanilj"doftande" band. Har Àgt flera Bonetto 284 pÄ olika Seikos.
Rekommenderar verkligen Crafter Blue. Den Àr biffig och mjuk samtidigt och kurvar fint över handleden frÄn boetten.
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Japp, Crafter Blue. Har erfarenhet av Crafter Blue Àven till SKX och tycker att bandet Àr kraftigt överlÀgsen Bonettos Àckligt överdrivet vanilj"doftande" band. Har Àgt flera Bonetto 284 pÄ olika Seikos.
Rekommenderar verkligen Crafter Blue. Den Àr biffig och mjuk samtidigt och kurvar fint över handleden frÄn boetten.
Hahaha! Luktar ju gott ju. Men tack för infon :) Syns att den sitter bra.

Verkligen! Ska definitivt besöka KlockmĂ€ster och beskĂ„da den IRL. Tror det kan bli en hit. Man borde kunna vĂ€lja bort cyklopen. Har ju sett de som tagit bort den – mycket snyggare!
Jag hatade cyklopen först nÀr "king turtles" kom. Nu Àr jag lite kluven, tror jag skulle behÄlla. Men Àr lÀtt att fÄ bort om man vill. Tycker den Àr svincool. LÀr aldrig sÀlja min nuvarande sÄ lutar starkt Ät tvÄ blÄ Turtles STO. SÄ mycket gillar jag den pÄ bild.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hahaha! Luktar ju gott ju. Men tack för infon :) Syns att den sitter bra.


Jag hatade cyklopen först nÀr "king turtles" kom. Nu Àr jag lite kluven, tror jag skulle behÄlla. Men Àr lÀtt att fÄ bort om man vill. Tycker den Àr svincool. LÀr aldrig sÀlja min nuvarande sÄ lutar starkt Ät tvÄ blÄ Turtles STO. SÄ mycket gillar jag den pÄ bild.
FAC91D7D-107A-44FE-92E1-EEEB910646D9.jpeg

Nya vridringen och inlÀgget gör vÀldigt mycket för intrycket! Aldrig gillat Turtle men anvÀnder nu min KT dygnet runt. De dÀr manus-tavlorna Àr riktigt coola! Gillar du blÄtt sÄ kÀnns det som en given modell.
 

NickG

Cartier
La ut min Turtle Padi SRPA21 pÄ Tradera hÀromdan dÄ den inte fÄr nÄgon handledstid pga min Garmin Fenix(?!)...
Aldrig haft sÄn klockrelaterad Ängest som nÀr jag plockade ihop lÄdan och alla tillbehör, har en kÀnsla av att det kommer bli en Turtle till sensommaren igen.
https://www.tradera.com/item/406255267
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
La ut min Turtle Padi SRPA21 pÄ Tradera hÀromdan dÄ den inte fÄr nÄgon handledstid pga min Garmin Fenix(?!)...
Aldrig haft sÄn klockrelaterad Ängest som nÀr jag plockade ihop lÄdan och alla tillbehör, har en kÀnsla av att det kommer bli en Turtle till sensommaren igen.
https://www.tradera.com/item/406255267
Ingen mening att sÀlja en padi för man kommer att sakna den ÀndÄ. Jag tycker att det Àr bÀttre att lÄta den ligga i klocklÄdan tills suget kommer tillbaka, för det gör det.
 

Mikaell

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
FAC91D7D-107A-44FE-92E1-EEEB910646D9.jpeg

Nya vridringen och inlÀgget gör vÀldigt mycket för intrycket! Aldrig gillat Turtle men anvÀnder nu min KT dygnet runt. De dÀr manus-tavlorna Àr riktigt coola! Gillar du blÄtt sÄ kÀnns det som en given modell.
HÄller med. Egentligen heller aldrig varit ett Turtle-fan, men inlÀgget Àr bra och tavlan Àr riktigt riktigt cool.
6D94E99C-F63B-4427-9F49-43DCC8755262.jpeg
 

Tagonite

Omega
2-Faktor
La ut min Turtle Padi SRPA21 pÄ Tradera hÀromdan dÄ den inte fÄr nÄgon handledstid pga min Garmin Fenix(?!)...
Aldrig haft sÄn klockrelaterad Ängest som nÀr jag plockade ihop lÄdan och alla tillbehör, har en kÀnsla av att det kommer bli en Turtle till sensommaren igen.
https://www.tradera.com/item/406255267

Tack för en bra affÀr! :)

00781B80-BA5F-4D09-B91C-4F4D11835E3E.jpeg
 
Topp