• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Å sĂ„ hĂ€r sĂ„g samma klocka ut nĂ€r jag köpte den som ny. Saknar den ocksĂ„! 😊
20180301_124453~2.jpg
Haft tvÄ stycken SRP775. Enligt mig bÀsta turtlen! Men har börjat omedvetet undvika Seiko pga linjeringen. :(
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Jag Àr lite smÄsugen pÄ en Turtle, men jag tycker de ser lite klumpiga ut pÄ armen. Hur tycker ni att de bÀr?
Haft totalt fyra turtles. Jag Àlskar passformen, den sitter platt och skönt pÄ armen. Men lite stor med sina 44mm, men bÀrs mindre pga den korta lugg-lugg lÀngden.
Men den syns och drar till sig lite uppmÀrksamhet, speciellt om det Àr en med lite fÀrg.
 

Defreud

Panerai
2-Faktor
Kjöööp! 😅 De sitter bĂ€ttre Ă€n vĂ€ntat pĂ„ de flesta handleder 😊

Haft totalt fyra turtles. Jag Àlskar passformen, den sitter platt och skönt pÄ armen. Men lite stor med sina 44mm, men bÀrs mindre pga den korta lugg-lugg lÀngden.
Men den syns och drar till sig lite uppmÀrksamhet, speciellt om det Àr en med lite fÀrg.

Dom Àr verkligen stora men inte alls klumpiga, man mÄste prova en. Men likt Skx kan man inte stirra sig blind pÄ mÄtten
Aah! Jag har typ 16,7 cm. Kanske skulle ta sig till urmakaren och prova en!
Finns en del lÀckra fÀrger. Tack för svar!
😀
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Haft tvÄ stycken SRP775. Enligt mig bÀsta turtlen! Men har börjat omedvetet undvika Seiko pga linjeringen. :(

Denna linjerade iallafall pĂ„ pĂ„ samtliga punkter: Indexring, bezel och visare. 😅👍

Jag Àr lite smÄsugen pÄ en Turtle, men jag tycker de ser lite klumpiga ut pÄ armen. Hur tycker ni att de bÀr?

Jag kan bara hĂ„lla med omdömena ovan! Sitter bra och bekvĂ€mt trots min relativt tunna handled pĂ„ 16,5-17cm. Det korta L2L-mĂ„ttet och att den sitter lĂ€gre Ă€n t.ex SKX gör den vĂ€ldigt komfortabel. Den Ă€r ju sĂ„klart ganska stor och tavlan upplevs större Ă€n SKX. 🙂
 
Topp