• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🍾 Bilder pĂ„ Din/Dina Seiko Cocktail

Lauda

Patek
2-Faktor
NÄgon som har provat cocktail pÄ perlon och vill dela med sig av bild? :D

-Inte min, hittat pÄ Instagram.

705EF43C-6135-4F0F-B43D-28D6753F05F1.jpeg
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Gammal bild, men jag Àlskar verkligen urtavlan. Dock ogillar jag lÀder och dÀrför sÀljer klockan. Hittar jag en passande lÀnk sÄ behÄller jag definitivt den. Tips pÄ var man kan fÄ tag i passande lÀnk?
D8FBEA2F-2E58-42F5-98B6-4066F486767D.jpeg
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Gammal bild, men jag Àlskar verkligen urtavlan. Dock ogillar jag lÀder och dÀrför sÀljer klockan. Hittar jag en passande lÀnk sÄ behÄller jag definitivt den. Tips pÄ var man kan fÄ tag i passande lÀnk?
D8FBEA2F-2E58-42F5-98B6-4066F486767D.jpeg

-Otroligt snygga fÀrger pÄ denna Cocktail. Jag kommer inte pÄ nÄgon lÀnk men svart gummi skulle passa som en dröm:)
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Svart gummi pÄ en 50m wr klocka runt armen kÀnns vÀldigt skum. Dock kan svart lÀder passa!

-Haha! Ja du har faktiskt en poÀng dÀr. Jag tÀnkte naturligtvis inte att man ska hoppa in vattnet med en Cocktail. Jag bara tycker att rosé guld och svart gummi Àr en otroligt snygg kombo visuellt.
 

Zlabbe

Omega
2-Faktor
Gammal bild, men jag Àlskar verkligen urtavlan. Dock ogillar jag lÀder och dÀrför sÀljer klockan. Hittar jag en passande lÀnk sÄ behÄller jag definitivt den. Tips pÄ var man kan fÄ tag i passande lÀnk?
D8FBEA2F-2E58-42F5-98B6-4066F486767D.jpeg
Hittar du en snygg lÀnk sÄ vill jag veta. :) Jag tror jag skulle uppskatta min pÄ lÀnk ocksÄ. Men det bör ju vara lÀnk som passar i fÀrg, sÄ vanlig borstad stÄl funkar nog inte för vÄra cocktails.
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Hittar du en snygg lÀnk sÄ vill jag veta. :) Jag tror jag skulle uppskatta min pÄ lÀnk ocksÄ. Men det bör ju vara lÀnk som passar i fÀrg, sÄ vanlig borstad stÄl funkar nog inte för vÄra cocktails.
Inte hittat Àn, verkar omöjligt att hitta en som passar i fÀrg, tyvÀrr.
 

Zlabbe

Omega
2-Faktor
Inte hittat Àn, verkar omöjligt att hitta en som passar i fÀrg, tyvÀrr.
TyvÀrr Àr det vÀl sÄ... Jag bytte mitt originalband mot ett mörkt grÄblÄtt lÀderband efter en plötslig monsunskur som bandet inte uppskattade. Passar rÀtt bra pÄ min ÀndÄ. Men lÀnk hade varit kul!
 

Addni

Omega
Hej!
Har just vÀrvat mig en Cocktail Silver med vit sunburst. NÄgon som kan tipsa om ett bra stÀlle för att köpa extra armband till bra priser? HÀlst lÀder med deployment.
Tacksam!
 
Topp