• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🍾 Bilder pĂ„ Din/Dina Seiko Cocktail

Pmattss

Breitling
Hej, jag Àr en Watchoholic numera (Bara att erkÀnna). Och inte blir det bÀttre i denna grupp. Men man fÄr vÀl leva med det. Var o titta pÄ en Garmin MARQ Expedition pÄ Klockmaster Hansson pÄ Frölunda torg i Göteborg, och fick Podcast tips av Urmakaren dÀr. Och började följa en Seiko fantast, Yonsson.
Resultatet pÄ Kort sikt vart en ny Seiko inköpt i San José.
Tycker den Àr mycket snygg, och sitter bra pÄ armen. Mitt förra Seiko inköp var en Seiko Solar Djokovic Limited Edition. Just nu i fel tidszon noterade jag.
Seiko Diver .jpeg
Seiko Solar.jpeg

//PĂ€r
 
SRPD36J1

Levererades idag. Helt underbar tavla och finish. NÀstan för fin för min situation, fÄr se om jag vÄgar behÄlla den. Inte den optimala klockan för förÀldraledighet med tvÄ barn (dÄ passar nog den Tuna som Àr pÄ vÀg bÀttre).

 
Senast Àndrad:

erdeljan

Cartier
2-Faktor
Hej, jag Àr en Watchoholic numera (Bara att erkÀnna). Och inte blir det bÀttre i denna grupp. Men man fÄr vÀl leva med det. Var o titta pÄ en Garmin MARQ Expedition pÄ Klockmaster Hansson pÄ Frölunda torg i Göteborg, och fick Podcast tips av Urmakaren dÀr. Och började följa en Seiko fantast, Yonsson.
Resultatet pÄ Kort sikt vart en ny Seiko inköpt i San José.
Tycker den Àr mycket snygg, och sitter bra pÄ armen. Mitt förra Seiko inköp var en Seiko Solar Djokovic Limited Edition. Just nu i fel tidszon noterade jag.
Seiko Diver .jpeg
Seiko Solar.jpeg

//PĂ€r
Grattis och vÀlkommen
Dina klockor Àr Seiko men ingen Cocktail Time vilken denna trÄd handlar om, har jag fel sÄ rÀtta mig. :)
 

Riffraff

Cartier
Aha, det hade jag missat. Ny hÀr (Försök till ursÀkt) !!

Ingen fara!. Var ju rÀtt lustigt och vi gillar alla Seiko :p

Fasen vad jag Ängrar att jag sÄlde min Cocktail :facepalm:. Fantastisk tavla och ett band som i min mening kompletterade klockan pÄ ett fantastiskt vis

DSC_2472.JPG



Min första klockförsÀljning, kÀnde mig tvungen för man kan ju inte bara köpa.... MÄste sÀlja ocksÄ, dÄ man mÄste vara mÄttlig med hur mÄnga klockor man fÄr ha tÀnkte jag.
 

erdeljan

Cartier
2-Faktor
Ifs, men det började bli alldeles för mÄnga impulsköp pÄ sistone... Jag borde ta det lugnt en aning :D
Borde sÀlja av minst 5 stycken men har svÄrt för det!
 

Canee

Cartier
2-Faktor
IMG_0185.JPG
NÄgon som har sin SARB065 pÄ lÀnk? Söker efter tips pÄ smÀcker sÄdan. Har Àven funderat pÄ blÄtt/grÄtt perlon till sommaren Àven om jag tycker att den blev magisk pÄ grÄ mocka efter att nyss ha bytt.
 
Topp