• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🍾 Bilder pĂ„ Din/Dina Seiko Cocktail

Lauda

Patek
2-Faktor
-Arbetar med min SRPE17J1 pÄ armen idag.
0746795A-53B3-4C53-90E1-A67B00ED31E0.jpeg
 

Quark

Cartier
2-Faktor
Cocktail time!
TyvÀrr dricker jag den cocktail som hör ihop med SRPB41 (Blue moon) med en SSA343 pÄ armen (helgerÄn!), men jag kom inte pÄ nÄgon ljusblÄ cocktail som jag Àr sugen pÄ. Eagle's dream har nÄgorlunda rÀtt kulör, sÄ den fÄr det kanske bli nÀsta gÄng.
SSA343 Àr enligt Seiko inspirerad av en cocktail som heter Skydiving, men denna ingÄr inte i min repertoir Ànnu.

IMG_20200904_204054.jpg
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Cocktail time!
TyvÀrr dricker jag den cocktail som hör ihop med SRPB41 (Blue moon) med en SSA343 pÄ armen (helgerÄn!), men jag kom inte pÄ nÄgon ljusblÄ cocktail som jag Àr sugen pÄ. Eagle's dream har nÄgorlunda rÀtt kulör, sÄ den fÄr det kanske bli nÀsta gÄng.
SSA343 Àr enligt Seiko inspirerad av en cocktail som heter Skydiving, men denna ingÄr inte i min repertoir Ànnu.

IMG_20200904_204054.jpg

-Det ser mycket bra ut!! Njut:cigar:
 

BarbaZoo

Cartier
2-Faktor
Testade ocksÄ den nya 'fin' presagen, Sharp Edges, i vit. Men glömde fota :banghead:. Den var superlÀcker.
 
Senast Àndrad:

Been

Patek
2-Faktor
DÄ var kombinerad födelsedagspresent och bröllopsdagspresent bestÀlld till frugan en Seiko SRP853J1.
Hon Àr ju inte speciellt intresserad av klockor
, men hoppas denna vÀcker intresse.
Bilder kommer .
 
Senast Àndrad:
Topp