• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🍾 Bilder pĂ„ Din/Dina Seiko Cocktail

Been

Patek
2-Faktor
E3734B1F-0B92-46FA-8B84-C56EED025532.jpeg
Fredagscoctail
 

Horatius9

Breitling
Första och sista bilden med dessa tillsammans. Tiderna förÀndras och dessa i mitt tycke bÀsta cocktail-modellerna. kommer fÄ flytta vidare till andra hem inom kort. TÀnkte att de kanske kunde fÄ en sista kÀrleksbombning hÀr. :heart:
20201006_115510.jpg

FrÄn övre vÀnstra: Mockingbird, Fuyugeshiki, Starlight, (En quartz-katt bland hermelinerna), Irish Coffee och Spritzer.
 
Senast Àndrad:

Lauda

Patek
2-Faktor
Första och sista bilden med dessa tillsammans. Tiderna förÀndras och dessa i mitt tycke bÀsta cocktail-modellerna. kommer fÄ flytta vidare till andra hem inom kort. TÀnkte att de kanske kunde fÄ en sista kÀrleksbombning hÀr. :heart:
20201006_115510.jpg

FrÄn övre vÀnstra: Mockingbird, Fuyugeshiki, Starlight, (En quartz-jag bland hermelinerna), Irish Coffee och Spritzer.

-Mycket snyggt!! :woot::woot::woot:
 

Horatius9

Breitling
NÀr man ser alla tillsammans slÄs man verkligen av hur fantastiskt fina tavlor Seiko kan leverera till liten peng. Och det Àr inte bara en lyckad variant utan en hel uppsjö, ingen annan tillverkare ens i nÀrheten imho.

(Om nÄgon Àr intresserad av en eller flera gÄr det förstÄs bra att DM:a sÄ kanske man kan knipa innan de gÄr ut pÄ Blocket. Har tyvÀrr för fÄ inlÀgg för att kunna sÀlja pÄ KS.)
 
Topp