• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Vonlind

Panerai
Hejsan vänner, som jag vet finns det många här som äger en Seiko i dykar-budget format. Skulle vara riktigt roligt att se era, olika kombinationer, kläder, mod eller helt enkelt bara en trevlig bild på den! Jag söker inspiration inför sommaren!


Ps. Då jag har ny telefon så har jag inga bilder alls på min, men kommer ta några snart! Spamma nu tråden, lägg upp bilder och diskutera!
 

Vonlind

Panerai
image.jpg


Nedanför kommer ni se märkliga ideér jag har haft, i nuläget så är den helt återställd, alltså original.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    84 KB · Visningar: 1,784
  • image.jpg
    image.jpg
    102 KB · Visningar: 1,779
  • image.jpg
    image.jpg
    86.5 KB · Visningar: 1,769
  • image.jpg
    image.jpg
    51.1 KB · Visningar: 1,803

Anden

Cartier
2-Faktor
Tycker du? Ingen aning om vad priset "ska" vara. Jag hittade det medan jag letade efter insert till min!


Watchhubs säljer det för hundringen och då är det sprillans. :)

Ja jag har testat original, känns ok men kanske lite stelt? Sugen på detta till min blåa sumo iaf, kanske inte just detta men denna stil http://www.ebay.com/itm/Watch-Band-...Accessories_SpareParts_SM&hash=item5af413c188 . 150kr är väl som hittat?

Stelt och stelt... Jag kokade mitt i en kopp det första jag gjorde (iofs med ena halvan åt fel håll) och tyckte det satt som gjutet efter det.
 
Topp