edt
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://klocksnack.se/posts/746071/Amenvafaaaaan! Man vill ju se i alla fall en sinn eller oris på er snautar. Eller allra helst en bra insliten sub,så man kan börja snacka klockor när man blir LOBad![]()
Heron city? Jobbar själv 100 meter bortJobbar på XXL i Kungens Kurva, söder om Stockholm. Cheferna säger att det "sticker i ögonen på folk"
Exakt! Fattar inte hur dom tänker...Heron city? Jobbar själv 100 meter bortLarvigt att dom förbjuder något sånt...får man inte ha en schysst bil heller ?!?
HeheLedsen att göra dig besviken. Testat ha finare klockor på jobbet. Blir snabbt repigt ;-)
Men oroa dig inte. Jag tittar alltid på mina kunders handleder och kommenterar vid behov!
Ok. Nu har du mitt intresse. Vad är detta? En tidsmaskin? En partikelaccelerator?Oavsett har du valt rätt klocka (då menar jag inte ananta utan sbdb001)!Japanskt och Schweiziskt samarbete
![]()
![]()
Hahaha, bra gissningarOk. Nu har du mitt intresse. Vad är detta? En tidsmaskin? En partikelaccelerator?Oavsett har du valt rätt klocka (då menar jag inte ananta utan sbdb001)!
Sent svar... Du är inte ensam om en plopp hos din arbetsgivare. Finns en snygg (ny) även här i Malmö... En ROL som kör med den. (Nu kanske din är såld iofs)Plopp @ work
![]()
Jaha, roligt. Inte en helt vanlig klocka! Min blev såld nu i veckan.Sent svar... Du är inte ensam om en plopp hos din arbetsgivare. Finns en snygg (ny) även här i Malmö... En ROL som kör med den. (Nu kanske din är såld iofs)
Trevligt. Har jobbat på bjäre det senaste året, Förslöv resp Båstad. Inte sett så mycket kul, förutom @Royal Straps på systembolaget i Båstad (tror jag iaf). Hade inte tillfälle att säga hej.Hehe. Jobbar på en Ica på bjärehalvön och man får se en del klockorAp RO Guld, massor av subbar, cartier, iwc duometer, datejust osv
![]()
Trevligt. Har jobbat på bjäre det senaste året, Förslöv resp Båstad. Inte sett så mycket kul, förutom @Royal Straps på systembolaget i Båstad (tror jag iaf). Hade inte tillfälle att säga hej.
Var jobbar du?
Jobbade på Ica TorekovTrevligt. Har jobbat på bjäre det senaste året, Förslöv resp Båstad. Inte sett så mycket kul, förutom @Royal Straps på systembolaget i Båstad (tror jag iaf). Hade inte tillfälle att säga hej.
Var jobbar du?
Jobbat m projekt Hallandsås åt Trafikverket.Jobbade på Ica TorekovVar har du jobbat?
Haha fyfan att dom äntligen är klara nu! Har kört förbi där nästan hela mitt liv och började nästan aldrig tro att det skulle bli klartJobbat m projekt Hallandsås åt Trafikverket.
vågatAnvänder en Rolex som en Rolex ska användas.. Idag blev det grisigt i gruvan!
![]()
asumLite för mycket kontor och lite för lite Klass III-varselgrejer här. Styrman på land.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
håller medLite för mycket kontor och lite för lite Klass III-varselgrejer här. Styrman på land.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()