• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på klockor på jobbet

Japanskt och Schweiziskt samarbete:D
Ananta on work_1.jpg
Ananta on work_2.jpg

Ok. Nu har du mitt intresse. Vad är detta? En tidsmaskin? En partikelaccelerator?Oavsett har du valt rätt klocka (då menar jag inte ananta utan sbdb001)!
Hahaha, bra gissningar:D som tidsmaskin fungerar den nog inget vidare, det skulle nog bli att lukta bränt.....25000 V och över 40000 A skulle nog kittla oskönt:dead:
Det är generatorbrytare (en av tre faser) på skenstråket mellan generator och transformatorer.
Fast en partikelaccelerator hade ju varit häftigt:wideyed:
Tack, klockan känns helt rätt:)

Trevligt. Har jobbat på bjäre det senaste året, Förslöv resp Båstad. Inte sett så mycket kul, förutom @Royal Straps på systembolaget i Båstad (tror jag iaf). Hade inte tillfälle att säga hej.
Var jobbar du?
Trevligt. Har jobbat på bjäre det senaste året, Förslöv resp Båstad. Inte sett så mycket kul, förutom @Royal Straps på systembolaget i Båstad (tror jag iaf). Hade inte tillfälle att säga hej.
Var jobbar du?
Jobbade på Ica Torekov :) Var har du jobbat?

Tillbaka
Topp