• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på klockor på jobbet

Jobbar i logistikbranschen, kontorsråtta. Klocka-på-kontoret bild bifogas !

F6BFB4E6-2F12-427F-9968-98E2CE33F927.jpeg

Vill inte att min ädla panna ska ta bort fokus från klockan:)
Ser inte västen som något som bärs dolt, brukar dra på mig den utanpå när man behöver åka ut. Hade den även till uniform. Jobbar man helt civilt finns andra alternativt, blir ganska lätt utplockad med saker som putar ut här och var. Särskilt sommartid:)

Ser inte västen som något som bärs dolt, brukar dra på mig den utanpå när man behöver åka ut. Hade den även till uniform. Jobbar man helt civilt finns andra alternativt, blir ganska lätt utplockad med saker som putar ut här och var. Särskilt sommartid:)
Ja,jag har sett att vissa i uniform kör en "dold väst" till kostym som snigel har tillverkat. Swn verkar jävligt smutt.

Men ska man se normal ut så är det ju så lite som möjligt och pösig tröja son gäller ;)

Ja,jag har sett att vissa i uniform kör en "dold väst" till kostym som snigel har tillverkat. Swn verkar jävligt smutt.

Men ska man se normal ut så är det ju så lite som möjligt och pösig tröja son gäller ;)
Keep it simple osv ;)
Kardborre i skjortan och det är biff sen:)
dold2.jpg
Dold1.jpg

Tidig D, något av dom första byggena tror jag. Var lite små tjorvig då dom i princip "bara" kapat pipan, blev mycket störningar med gasblocket.:)
Ah,
Ja D var ju inte känd för att vara stabil även när jag var i firman. Så det kanske inte är det bästa tilltaget de gjort. Minns att MP under en period hade en Caesar för lösskjutning oh D för skarpskjutning. Detta för att det blev för mkt eldavbrott med david och lösplugg.. :)

men nu ska vi nog sluta med OT innan någon blir sur.

För att hålla OnT så dubbelpostar jag kvällens jobb bild :)
@meo_swe
OT: ;)Det springer alltid iväg när man börjar prata vapen, det är sen gammalt ;)
Ja löst var inte bra med D, den minns jag även att både D och C/F (svarta försöks femman inför C) mådde skit på den där miljöammen som var på tapeten ett tag o_O
Knappt skjutbart :confused:

OnT Night mission:nailbiting::cool:
IMAG3924.jpg

Tillbaka
Topp