Doncorleone
Silver
Jobbar i logistikbranschen, kontorsråtta. Klocka-på-kontoret bild bifogas !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kunde inte låta bli...![]()
Laddade upp en bild i Sinn-tråden så....
Testar numera lite dagtid efter 18 år i tung lista.
Vore ännu roligare om du hade klippt ihop demKunde inte låta bli...
![]()
Moskva är fint!Gott jobb som vi säger....
![]()
![]()
Dolda västen?![]()
Laddade upp en bild i Sinn-tråden så....
Testar numera lite dagtid efter 18 år i tung lista.
testar mina hakker skills lite snabbtVore ännu roligare om du hade klippt ihop dem
Ja,jag har sett att vissa i uniform kör en "dold väst" till kostym som snigel har tillverkat. Swn verkar jävligt smutt.Vill inte att min ädla panna ska ta bort fokus från klockan
Ser inte västen som något som bärs dolt, brukar dra på mig den utanpå när man behöver åka ut. Hade den även till uniform. Jobbar man helt civilt finns andra alternativt, blir ganska lätt utplockad med saker som putar ut här och var. Särskilt sommartid![]()
Vill inte att min ädla panna ska ta bort fokus från klockan
Ser inte västen som något som bärs dolt, brukar dra på mig den utanpå när man behöver åka ut. Hade den även till uniform. Jobbar man helt civilt finns andra alternativt, blir ganska lätt utplockad med saker som putar ut här och var. Särskilt sommartid![]()
Keep it simple osvJa,jag har sett att vissa i uniform kör en "dold väst" till kostym som snigel har tillverkat. Swn verkar jävligt smutt.
Men ska man se normal ut så är det ju så lite som möjligt och pösig tröja son gäller![]()
WtfKeep it simple osv
Kardborre i skjortan och det är biff sen
![]()
![]()
Amen!Keep it simple osv
Kardborre i skjortan och det är biff sen
![]()
![]()
Tidig D, något av dom första byggena tror jag. Var lite små tjorvig då dom i princip "bara" kapat pipan, blev mycket störningar med gasblocket.
Ah,Tidig D, något av dom första byggena tror jag. Var lite små tjorvig då dom i princip "bara" kapat pipan, blev mycket störningar med gasblocket.![]()