Portofino
Silver
Nja, mina vänner kallar mig "Tjabo"... Eller i värsta fall fungerar även kort "Kungen".Fan e det du? Hans majestät..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, mina vänner kallar mig "Tjabo"... Eller i värsta fall fungerar även kort "Kungen".Fan e det du? Hans majestät..
Tunga förhandlingar i sann Gordon gecko miljöKör på en bild som använts tidigare
![]()
Fan e det du? Hans majestät..
Använder en Rolex som en Rolex ska användas.. Idag blev det grisigt i gruvan!
![]()
Så jävla mycket armband...Äntligen fredag. Ett smörgåsbord av veckomöten och fakturaunderlag.
JAG ÄR REDO.
![]()
Läste på Flashback att liggchanserna ökar med mängden armband. Vad har jag att förlora?Så jävla mycket armband...
Alla flickor som tycker att metrosexuela män är fåniga?Läste på Flashback att liggchanserna ökar med mängden armband. Vad har jag att förlora?
Alla flickor som tycker att metrosexuela män är fåniga?
Självklart har du inget att förlora!
182 centimeter blekfet synthare med undercut, bred stockholmsdialekt och attityd som en dryg rottweiler. Så jag är nog så långt från metrosexuell man bara kommer![]()
Äntligen fredag. Ett smörgåsbord av veckomöten och fakturaunderlag.
JAG ÄR REDO.
![]()
hittade den via din gamla köpråds tråd. riktigt snyggt vart det! nöjd? bra lume? hur ser bandbytes alternativen ut? lust o ta nån bild på ett lossat band? =)Skruvar & donar.. då krävs det stryktåliga saker på armen
![]()
Tagen på bar hjärning.
Förolämpning? Stom modell och väggutsnittIkea möbler under design?