Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp ett par sådana här bandstift så kan du använda vilka band du vill. Finns också utan axlar om du föredrar det.Nån som kan tipsa om vart man hittar läder likt det som sitter på spb143 i bilden och som klarar seikos feta bandstift
![]()
Tack för tipset har letat sånna där men inte hittat!Köp ett par sådana här bandstift så kan du använda vilka band du vill. Finns också utan axlar om du föredrar det.
![]()
Bandstift ø 2.0mm (med axlar) - XL topp - Watchwear.se
Bandstift i rostfritt stål (med axlar), 2-pack. Diameter stift: 2.0 mm, topp: 1.1 mm. Perfekt för att fästa armband eller länk på er klocka.watchwear.se
Jag har 453:an och har funderat på att flippa den många gånger, men så åker den på armen och jag konstaterar förnöjt att den är fan jävligt bra den där!Funderar på en Seiko-Dykare till sommaren. Vad har ni för tankar om de här tre? Är Padi-versionen med grön tavla värd det högre priset? Är i så fall GMTn ett roligare alternativ (gissar att det är en ”Office-GMT”)?
Har ni några erfarenheter av de uppgraderade urverken? Är tidhållningen fortfarande ett lotteri?
Tacksam för åsikter!
![]()
![]()
![]()
Jag gav en 453 till min son för när den kom. Första året gick den perfekt men sedan hände något så nu är den på garantiserviceFunderar på en Seiko-Dykare till sommaren. Vad har ni för tankar om de här tre? Är Padi-versionen med grön tavla värd det högre priset? Är i så fall GMTn ett roligare alternativ (gissar att det är en ”Office-GMT”)?
Har ni några erfarenheter av de uppgraderade urverken? Är tidhållningen fortfarande ett lotteri?
Tacksam för åsikter!
![]()
![]()
![]()