- Pris
- 10000 (tidigare 15000)
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Ett oerhört snyggt och välskött biljardbord söker nu nytt hem. Min far och styvmor ska flytta och då detta är relativt skrymmande måste det tyvärr säljas. Komplett med bollar, kritor, 6-7 köer, väggställ m.m. Ni ser ju lite på bilderna vad man får med. Bordet väger en jävla massa så bärhjälp behövs. Jag kan vara behjälplig att skruva bort ben om det behövs osv, eventuellt kanske bära också men då min rygg är sådär är det önskvärt om köpare kan ta med ”kompisar”. Nypris idag för allt som ingår ligger en bit norr om 40k. Jag tycker 15k för allt är mer än rimligt. Premierar ren försäljning men då jag hänger på klocksnack är jag både klock & pryltorsk så eventuellt kan något häftig byte vara aktuellt, men helst försäljning som sagt.
Bordet hämtas efter ök i Flen, Sörmland. För mer info, bilder, frågor, skambud osv så dra ett pm
Länk till bord:
www.spelbord.se
Bordet hämtas efter ök i Flen, Sörmland. För mer info, bilder, frågor, skambud osv så dra ett pm
Länk till bord:

Megan 8 Port
Med sin traditionellt vackra design passar Megan i de flest rum. <b>Nyckelegenskaper</b> * Exact Shot (TM) Cushion - Vallar av 100% gummi som inte torkar. * Perfect corner och uppbyggnad i massivt hårdträ gör att bordet klarar vikten av en bil. * Fortress Power Rail - Vallinfästningar som klarar...