• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Billig 14060M på blocket!

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Hej vänner!

Kliar i köptarmen! Det ingår box, cert, kvitto från köp.
Borde jag vara orolig?
image.jpg
 
Senast ändrad:

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Som grodan säger, träffas face to face.
Kom överens om att göra en äkthetskontroll hos närmsta AD.
Väl investerade hundralappar i det stora sammanhanget.
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
De pengarna lär du inte se igen isf. F2F affär där urmakare verifierar äktheten som tidigare skrivits är att rekommendera vid osäkerheter.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Klart jag är! Annars hade jag inte skrivit till er grabbar!

Jag har fått fullständig address, personnummer med mera till personen. Han vill att det ska ske först till kvarn, F2F.

Det var jag som insisterade på handpenning då han inte helt oväntat fått 15 samtal på 20minuter.

Men nu går swishnumret till hans sambo. En person vilken står skriven i Helsingborg. Han uppger rätt namn till personen men jag orkar inte åka till Helsingborg och skaka tillbaka pengarna från nån stackars målvakt...
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Du kan också fråga dig varför han kan tänka sig att släppa den till "först till kvarn" och för knappt halva priset..?
 
  • Like
Reactions: WHU

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Inga bilder, mer spontant. Har köpt och sålt bilar en hel del och varit med om både skräp och guldgruvor, folk som säljer för billigt och de som luras.

Jag håller på att ringa personen som swishnumret går till via dennes andra telenummer på nätet.

Jag frågade faktiskt inte varför han kör först till kvarn - köpkåt som man är!

Fortsättning följer, lite måndagsunderhållning är alltid välkommet!:rolleyes:
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Sambon som swishnumret går till är 19år yngre och är förekommande på Lexbase. Svarar inte på två andra nummer.

Spännande:D
 
  • Like
Reactions: Ako

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
en annons utan bilder och en klocka till typ halva priset känns ju lovande...för bra för att vara sant är typ nästan alltid det
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Förstår fortfarande inte om TS förstår att detta är en blåsning? Att sätta ett för lågt pris och sedan ta handpenning för att "reservera den" är det vanligaste bedragartrixet som finns.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Det kommer inte bli något möte. Säljaren kommer få förhinder plötsligt. Det finns nämligen ingen klocka att visa.

Det enda som finns är en finnig tonåring i nån förort nånstans som behöver lite deg för att köpa ett nytt Xbox.
 
Topp