Charwizard
Basic
Hej!
Söker en vardaglig dam klocka passande en dam på 60 åldern, alltså inte så mycket bling bling eller allt för många glada färger. Men klockan ska ha det följande :
1- Gärna under 1000 lapp
2- Sapphire är ett måste (min mamma är klumpig nog för att behöva det
)
3- Tydlig nog så att det går enkelt att se tiden vid ett ögonkast, ( dvs. Tydlig kontrast mellan urtavlan och visarna
)
4- främst Eco drive /solar som söks, så att batteriet ska inte behöva bytas men kan även tänka mig en quartz om den var billig.
5- Kom gärns med förslag, det värsta jag kan säga är "nej, tack"
.
Jag är medveten om att Citizen Eco drive kan fås ny för det priset. tycker dock att man får mer klocka om man köper begagnat.
Hör gärna av er!
Söker en vardaglig dam klocka passande en dam på 60 åldern, alltså inte så mycket bling bling eller allt för många glada färger. Men klockan ska ha det följande :
1- Gärna under 1000 lapp

2- Sapphire är ett måste (min mamma är klumpig nog för att behöva det
)3- Tydlig nog så att det går enkelt att se tiden vid ett ögonkast, ( dvs. Tydlig kontrast mellan urtavlan och visarna
)4- främst Eco drive /solar som söks, så att batteriet ska inte behöva bytas men kan även tänka mig en quartz om den var billig.
5- Kom gärns med förslag, det värsta jag kan säga är "nej, tack"
Jag är medveten om att Citizen Eco drive kan fås ny för det priset. tycker dock att man får mer klocka om man köper begagnat.
Hör gärna av er!