• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BirthDayJust - Paketöppning och bildfestival.

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Välkommen i DJ kolonin! Hundra ligg på en månad med den där. Om du orkar :)


Skickas från min iPhone
 

Nexus

Panerai
Jag passade på att flukta i Tudormontern och avnjöt sedan en espresso som avslutades ungefär samtidigt som klockan var klartestad. 5ATM ska den palla, så jag behöver inte bli hysterisk om det kommer regn på de. Frågan är bara om jag vågar duscha.

Obs, den yppiga donna jag hade med mig i släptåg tyckte tydligen inte alls att det här med trycktest av klockor var ett fullständigt lysande upplägg på en date. Kan ju vara bra att forumets singlar känner till sånt.
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Jag passade på att flukta i Tudormontern och avnjöt sedan en espresso som avslutades ungefär samtidigt som klockan var klartestad. 5ATM ska den palla, så jag behöver inte bli hysterisk om det kommer regn på de. Frågan är bara om jag vågar duscha.

Obs, den yppiga donna jag hade med mig i släptåg tyckte tydligen inte alls att det här med trycktest av klockor var ett fullständigt lysande upplägg på en date. Kan ju vara bra att forumets singlar känner till sånt.

Men föll hon för charmören på din handled?

Grattis i vilket fall som helst!
 

BME

Cartier
Det kan eventuellt bli ett depåstopp för en speedy längs vägen, men nästa mål är en Panna :)

Det är inget dåligt depåstopp kör bara kör! :)
speed.JPG
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Groteskt stort grattis!

...Men en paketöppning är inte fulländad utan du-vet-vilken bild. Folket vill ha vad folket vill ha!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Gratulerar! Riktigt kul att du valde 1601, jag tycker den gör sig väldigt bra på Nato, vilket kan vara extra najs på sommarn :)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Datejust var första Rålecksen jag gillade, men DayDate är heltklart guldkornet!

Grattis hur som helst!
Hur ska du nu kunna predika om u-båts stål bärandes en DJ??
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...Kung :rolex: Nexus ! Stort GRATTIS till första Rolexen! Förmodligen har du redan fått ligga när jag skriver detta ;). Nu måste du komplettera med en sub. YOU GO GIRL :D
 
Topp