• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bit i kudden för nu ska pappa byta våning, viskade mitt samvete...

virrooo

Audemars
2-Faktor
och tvingade mig att köpa en Tudor 79160. Jag har blivit idiotförklarad av nästan alla vänner och nästa helg ska jag berätta för mina kära föräldrar att jag spenderat över 20k på en klocka. Med andra ord kanske jag inte är i livet om en vecka, men vad gör det när den ser ut såhär?! Kan säga att kvällen blev nästan lika bra då min flickvän överraskad mig rejält, men det blev inga bilder på den unboxingen...

Enjoy!

bild-16.JPG


bild-13.JPG


bild-12.JPG


bild-15.JPG
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Jag tror att tricket är att köpa svindyra märken som ingen "normal" människa har hört talas om.
Då kan man lätt glida in med en AP Royal Oak på armen och säga att man köpte den för 3 lax på "Internet" :D
 

J&B

Omega
På gott och ont märker sällan folk när man köpt en ny klocka. Sen tror jag du kommer vara nöjd längre med klockan än dina föräldrar kommer ha en åsikt om det. Förutsatt att du överlever så klart då :)
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Ok, så då visste du inte att just den Tissoten var superrare, och betingar lätt 40 k bland internationella samlare ;)

mvh
theargonaut

Blöööh ;P I ärlighetens namn så hade inte det gjort någonting, det här är min absoluta favoritklocka och Tissoten köptes som substitut för denna. Jag lät försäljaren sätta ett värde på min klocka och tyckte det var bra så ;)
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Tänk om jag hade varit lika smart som du är vid din ålder! Otroligt fin klocka som du inte kommer att ångra att du köpte, den är inte så vanlig och det är absolut en klocka jag personligen sneglat på flera gånger.

Tar av hatten och hurrar! :D
 
Topp