• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Björn Extergren från Bukowskis på nyhetsmorgon

Haha, ja jäklar vad dryg. Men riktigt fina klockor. Måste vara en dröm och få hitta morfars gamla klockgömma och se att det är massa gamla omegor :cool:

Fin Speedmaster, onekligen.

Steffo har ju en kanonsamling, men som alltid med folk som är total innördade i ämnet så blir jag iaf jäkligt trött på att de skall säga vad som är rätt eller fel.
De verkar liksom inte kunna förstå att för de flesta är klockan en accessoar.

Han har ju ändå rätt att det är ytterst fåtal procentuellt som är så pass nördiga som Steffo som köper dessa typer av klockor kontra moderna.
Slå ut hur många procentuellt som vintage på detta forum kontra modernt, och slå sedan ut det mot gemene man..

Betoning på dryg.. skulle inte förvåna mig om han lägger ett bud och kanske drar hem den, först då får han rätten att dryga mer i morgonsoffan ;)

Vad hade han på huvudet? :wideyed:.
John Lennons gamla keps
f99fe22d11a3dec7a52bfa608a382995--dear-john-john-paul.jpg

Då får jag vara lite motvals, jag älskar när intervjuaren (i detta fallet Steffo) vet vad han (eller hon) pratar om och ställer intelligenta frågor. Steffo är RÄTT reporter när det gäller klockor...han kan sin sak

Det blir så ofta fel i olika sammanhang där en reporter intervjuar och inte har en susning om vad som är grejen eller ställer korkade irrelevanta frågor. Man kan se det i massvis med olika sammanhang och här blev det ju rätt, varför gnälla då ?

Tyckte Steffo var (är) helt rätt ute. Han har ju superkoll och är uppenbarligen bättre påläst än Extregren. Åtminstone verkar det så i klippet. Klart han måste få gå djupare in i ämnet och förklara det som annars inte hade framkommit. Steffo for president! :pompus::cigar:

Tillbaka
Topp