• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blästrad MM300 - hiss eller diss?

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag gillar inte blästrad finish. Enda modifierade mm300an jag sett är EN med borstade mittlänkar på ändlänkarna och länken bytt mot helborstad oysterlänk stället för med polerade delar. Den du visar har dock alla länkbitar, fast utan att byta till andra oysterlänkar. Då de polerade delarna bara är överblästrade, ser det bara konstigt och hemmagjort ut tycker jag.
 

POO

Panerai
Rätt tuff!
Med risk för att bli påhoppad av Seikomaffian men ska ändlänkarna ha så där dålig passform?;)
 

_jonte

Patek
Okej, vill tillägga att MM300 skulle väl kunna vara snygg som blästrad. Just den där är så förbannat fult blästrad att det gör ont i ögonen, kolla bara in hur de gjort med länken... :mad: Därav tycker jag den blev skitful! Länken med polerade delar är ju i sig helt fel bas för blästring...
 
Topp