• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Blå Armida A2 *Prisbump #2*

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
*Såld*

Säljer en Armida A2, inhandlades av mig i början på April, använts ett par gånger sen har den bara legat i sin box. Så därför får den gå.
Klockan är i fint skick, närmare nyskick, kan inte hitta några märken på case:et, några små swirls på länken finns dock.
Robust och påtaglig kvalitékänsla, oysterlänk på 22mm vid huvudet och 18 vid spännet, signerad krona som vrider upp ett odekorerat Seiko NH35 verk, som syns på bild nedan. Blå lume som är ok, ingen fackla som vissa av deras andra modeller.
Kommer i Armidas "tub", stämplat cert från 2:a april 2016 samt alla extra länkbitar.
Snott från Armidas hemsida, lite specs:
- 316l stainless steel case brushed
- blue dial
- All silver hands
- BGW9 lumed bezel dot, hour markers and hands
- 42 mm case diameter
- 43mm bezel diameter
- Lug to lug 51mm
- Lug distance 22mm
- Height 13.8mm
- Sapphire crystal 3mm flat
- Anti reflective coating on the inside crystal
- 22mm bracelet brushed
- Waterproof to 200m/660feet
- Screwed and signed crown 7mm
- 1 Year International Warranty


För detta vill jag 2400:- 2200:- 2000:- plus frakt.
Retur inom 24H om klockan inte är som jag beskrivit den, köparen står då för frakt och klockan skickas tillbaka i samma skick.
Har jag glömt något, eller någon som vill ställa frågor eller ha mer bilder, skicka PM så löser jag det :)

Lite bilder:
FullSizeRender (22).jpg

FullSizeRender (20).jpg

FullSizeRender (21).jpg

(Ber om ursäkt för äckliga valkar, chins-stången är mig inte nådig)
FullSizeRender (23).jpg

IMG_2680.JPG
 
Senast ändrad:
Topp