• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blå paketöppning

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Hämtade ut ett obskyrt litet paket idag. Inget med box & papper alltså.

ybe5adu6.jpg



Innehåller något med länk.

yde2enug.jpg



Något med krona på claspen

tu2eja7y.jpg



Se där, en blåtavlad datejust från 1968 på gubblänk. Vackert så det förslår!

uja3e3ev.jpg



WS

2amyqa5e.jpg



Tyvärr sitter aftermarket ändlänkarna så illa så tills nya är införskaffade så blir det oyster eller läderstrap outfit.

e8e4usej.jpg



Inte vad jag hade siktet inställt på precis men när den dök upp så var den för fin att motstå. :D
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Tack för alla trevliga kommentarer!

Vet inte vad jag ska tro... Har alltid tyckt slät ring+oyster och räfflad ring+jubilee men nu när jag testar tvärtom känns det plötsligt inte så dumt. (Bortse från dålig passform på ändlänkar.)
6u5e9u7a.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Cool!

Jag tycker rasslig Jubilee är da scheit på dom däringa!
Men mörkt läder är snyggt oxå! Måste skaffa ett till min...
Jubileet ska definitivt användas frågan är bara påvilken klocka. Egentligen är det inget problem, man kan ju byta. Det här jubileet är rätt slitet med rätt mycket stretch och rassel men det är ju en del av charmen. Grymt skönt på armen!

Mörkt skinn ska skaffas också för variation. Mörkbrunt eller svart?
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Jubileet ska definitivt användas frågan är bara påvilken klocka. Egentligen är det inget problem, man kan ju byta. Det här jubileet är rätt slitet med rätt mycket stretch och rassel men det är ju en del av charmen. Grymt skönt på armen!

Mörkt skinn ska skaffas också för variation. Mörkbrunt eller svart?

Härligt!

Jag kommer köra på svart, tror jag... Och kanske ett mellanmörkt brunt ibland... Å kanek ett par coola Naton... ;)
 
Topp