• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blå Tudor Black Bay

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Har kikat på bilderna många gånger under dagen. Från början var det naeej, sen blev det mja och nu JA. Precis som med rödingen så växer den mer och mer! Tror den är ännu bättre på riktigt ;)-
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Tycker den nya BBn ser riktigt schyst ut. Hoppas den blåa bezeln funkar lika bra IRL som på bilderna. Kanske blir ett köp ändå.
 

UNO

Panerai
Snyggare tavla men boetten flyger inte som storebror.
Det ska ju vara lite skillnad men än är Rolex vassare.
 

John R

Panerai
Nu börjar nyheter dyka (!) upp.

Källa:http://www.hodinkee.com/blog/introducing-the-tudor-heritage-black-bay-blue




BB_1.jpg


Den var ju smutt!

/John R
 

maxmol

Panerai
Jag är verkligen besviken. Hade en super förhoppning på att den skulle vara svart. Inte alls ombord på den blåa. :arghh:
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Hur fina bilder det än må vara så måste man få se & känna på den. Hoppas att den känns lika bra som den ser ut på bilder :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Enda jag saknar på Black Bay är en mer rund bakboett.
Den är väldigt platt - klockan hade behövt komma upp lite, om så bara 2-3 mm.
 
Tycker den blå ser riktigt lovande ut, ser fram emot att se den live.
Ni som vill ha svart inlägg och gilt kanske får er önskan uppfylld vid nästa års Baselmässa!? ;)
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
nä nu får vi fylla på tråden med lite bilder också!:)

Så jävla snygg!
Tudor-BW14-001.jpg


men den gamla går inte av för hackor den heller!
Tudor_Heritage_Black_Bay_560.jpg


Den dagen det blir dags att punga upp för en BB så får jag nog singla slant iallafall:D
 

plexan

Cartier
Den nya är snygg men har inte alls det där extra som den röda. Den svarta som har varit uppe förut hade ju blivit ett klockrent par tillsammans med den röda!! Guldtavla/visare med den blå bezeln skulle vara spännande att se!
 

demondave

Rolex
Den ser bra ut, men lite för mellanmjölkig och lättsmält. Hade nog föredragit guldet från den röda även på den blå. Den svarta mockupen var riktigt snygg, hade lätt köpt något i den stilen.
 

Barda

Cartier
Jo så en dag efter släpp är den fortfarande på listan över klockor jag vill ha och till och med köpa nya...
 
Topp