• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blåblå samuraien

john b

Rolex
Drog hem den här i helgen från köposälj.

Drömmer om min ungdom 2006 då jag hade en stålsamurai som jag älskade.

Den här var ok. Lite balla färger. Känns inte lika solid och hård som jmf min gamla ungdomsfavorit. Fast å andra sidan var ju allt bättre för. Inkl klockor, biobiljettpriset och sommarvädret.

nRAfhC.jpg

Så här spejsig kan den bli när det regnar.


nRAlrS.png


Sammantaget gillar jag färgerna och lysmassan. Designen är schysst. Men den lever inte upp till totala lyckan som min samurai gav mig 2006. Kommer nog snart upp på en köpsäljsida nära dig. Skickar då med ett begagnat Isofrane som passar (22mm mellan bandhornen tror jag)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Funderar själv på den nya svarta samuraien, dock helt motsatt förhållande till dem än dig. Minns min första, och enda samurai (stål), som något jag direkt bestämde mig för skulle flippas :bag: Provade dock den aldrig på länk, även fast den följde med, vilket känns som en borde :pompus:
 

john b

Rolex
Funderar själv på den nya svarta samuraien, dock helt motsatt förhållande till dem än dig. Minns min första, och enda samurai (stål), som något jag direkt bestämde mig för skulle flippas :bag: Provade dock den aldrig på länk, även fast den följde med, vilket känns som en borde :pompus:

Ah, slå till! Fortfarande en fin klocka.
 
Topp