• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Black Bay Black

EricMcG

Panerai
2-Faktor
En tråd tillägnad den svarta skönheten. Tudor Black Bay Black. Det räcker med att säga namnet för att förstå hur mäktig den här.
Jag har sett några stycken på forumet. Hur många har nappat på den här black beautyn? @par @Omen

Lägg ut bilder! Lägg ut! lägg uuut!

min
IMG_0322.JPG
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
En tråd tillägnad den svarta skönheten. Tudor Black Bay Black. Det räcker med att säga namnet för att förstå hur mäktig den här.
Jag har sett några stycken på forumet. Hur många har nappat på den här black beautyn? @par @Omen

Lägg ut bilder! Lägg ut! lägg uuut!

min
IMG_0322.JPG
jag får känslan av att kronan är onormalt stor på BB. Men onormalt stor menar jag "mycket" större än motsvarande på en sub...

Har jag fog för min känsla?
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
jag får känslan av att kronan är onormalt stor på BB. Men onormalt stor menar jag "mycket" större än motsvarande på en sub...

Har jag fog för min känsla?
Måttmässigt vet jag faktiskt inte, upplevs större än normalt, den är ju också märkt med klockans färg vilket gör att den syns extra mycket. Inget som stör mig, tvärtom, det gör den mer intressant.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Alltså jag vet inte riktigt, jag hördes mest talas om den som "only watch" och sen någon artikel på Hodinkee. Upplevde ingen "för" stor hype, men jag diggar den hårt så jag kanske inte uppfattade det så :)
Då har du nog levt under en sten. ;)
Den har ju recenserats överallt och hypats sönder på alla forum, även Tudor har ju lanserat den som en ny modell när den i själva verket är en gammal modell med ny färg på inlägget och ny kronhalsfärg. Säkert en mysig klocka men galen hype som sagt.
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Då har du nog levt under en sten. ;)
Den har ju recenserats överallt och hypats sönder på alla forum, även Tudor har ju lanserat den som en ny modell när den i själva verket är en gammal modell med nytt inlägg och ny kronhals. Säkert en mysig klocka men galen hype som sagt.
haha kan mycket väl vara så. Det här är faktiskt det enda klockforumet jag hänger på. "Du skall inte ha andra gudar vid sidan av mig", du vet, andra budet.
Jag har ju ingen större erfarenhet av "only watch" men jag trodde verkligen i början att dom bara skulle EN modell av den och sen ingen mer. Så jag svor över att man aldrig kunde få en sådan först :D

Nu var ju den "only watch" lite annorlunda iofs, men ändå.
 

mmx

Cartier
Står över, väntar på Black Bay Gray. Eller Bay Black Bay. ;)
haha kan mycket väl vara så. Det här är faktiskt det enda klockforumet jag hänger på. "Du skall inte ha andra gudar vid sidan av mig", du vet, andra budet.
Jag har ju ingen större erfarenhet av "only watch" men jag trodde verkligen i början att dom bara skulle EN modell av den och sen ingen mer. Så jag svor över att man aldrig kunde få en sådan först :D

Nu var ju den "only watch" lite annorlunda iofs, men ändå.
Vill ju inte vara sån, men det är faktiskt första budet. Men vem räknar? ;)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Jävligt snygg och fina bilder! Har börjat snegla på Tudor vilket jag aldrig trodde jag skulle göra.
Tack! Samtliga tagna och oredigerade med en simpel iPhone 6. Klockan behöver riktigt ljus för att visa hur bra den är. Butiksljus gör den inte rättvisa.
Snegla på tudor gör alla när klockintresset mognar ;)
 

svesam

Rolex
Tycker den är riktigt läcker!
Kan däremot inte bestämma mig för vilken jag skulle vilja ha...
Vet bara att jag gärna skulle ha en BB i lådan.
 
Topp